Gravid igen ♥
_0705 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Gravid igen ♥

    Hej majmammor

    Familjen Minchi verkar bli en storfamilj, för i oktober kommer vårt fjärde barn! Väldigt oplanerat men så välkommet.

    Jag är i vecka 13 nu så jag får väl outa mig här inne också

    Hoppas att ni har det bra, alla. Jag börjar se ljuset i illamåendetunneln nu, och ser fram emot en sommar med magen i vädret. Det blir, tro det eller ej, en ny erfarenhet för mig. Jag har alltid varit höggravid på höst, vinter eller vår.

    Kramar!
    Mamma till Miranda, Ofelia, Esther och Lovisa.
  2. 1
    Gravid igen ♥ Hej majmammor

    Familjen Minchi verkar bli en storfamilj, för i oktober kommer vårt fjärde barn! Väldigt oplanerat men så välkommet.

    Jag är i vecka 13 nu så jag får väl outa mig här inne också

    Hoppas att ni har det bra, alla. Jag börjar se ljuset i illamåendetunneln nu, och ser fram emot en sommar med magen i vädret. Det blir, tro det eller ej, en ny erfarenhet för mig. Jag har alltid varit höggravid på höst, vinter eller vår.

    Kramar!
  3. Medlem sedan
    Sep 2007
    #2
    Jättestort grattis! Åh, vad avundsjuk jag blir. Jag vill ju också vara gravid igen. Men det är inte riktigt läge för oss än, av alla möjliga skäl, så jag får snällt vänta på nästa barn. Vad härligt med en stor familj! Jag vill också ha fyra barn, eller kanske fem.

    Med oss är det generellt bra, bortsett från att barnen är lite sjuka just nu. Hosta och feber dras de stackarna med. (Klockan är halv sex och de sover redan!) I övrigt så rullar livet på med jobb, jobb, jobb. Men det ger förhoppningsvis gott med pengar och pengar behövs ju alltid.

    Lycka till med graviditeten och kram på dig!
  4. 2
    Jättestort grattis! Åh, vad avundsjuk jag blir. Jag vill ju också vara gravid igen. Men det är inte riktigt läge för oss än, av alla möjliga skäl, så jag får snällt vänta på nästa barn. Vad härligt med en stor familj! Jag vill också ha fyra barn, eller kanske fem.

    Med oss är det generellt bra, bortsett från att barnen är lite sjuka just nu. Hosta och feber dras de stackarna med. (Klockan är halv sex och de sover redan!) I övrigt så rullar livet på med jobb, jobb, jobb. Men det ger förhoppningsvis gott med pengar och pengar behövs ju alltid.

    Lycka till med graviditeten och kram på dig!
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Men, GRATTIS!!!! Jag blir ju alldeles chockad här hemma av någon anledning. Så kul att läsa!!!!!
  6. 3
    Men, GRATTIS!!!! Jag blir ju alldeles chockad här hemma av någon anledning. Så kul att läsa!!!!!
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    WOW!!!! På något sätt blir jag ändå inte helt förvånad.
    Det låter jättemysigt med en fyra!

    Kram!
  8. 4
    WOW!!!! På något sätt blir jag ändå inte helt förvånad.
    Det låter jättemysigt med en fyra!

    Kram!
  9. Medlem sedan
    Dec 2006
    #5
    men jösses. gud så kul. grattis!!!
  10. 5
    men jösses. gud så kul. grattis!!!
  11. Medlem sedan
    Oct 2005
    #6
    GRATTIS!!!! Åhh vad skoj..

    Kram
  12. 6
    GRATTIS!!!! Åhh vad skoj..

    Kram
  13. Medlem sedan
    Aug 2000
    #7
    Tack allihopa
    Själv är jag faktiskt förvånad, trodde ju att vi var färdiga efter Esther. Men man får tacka och ta emot, tycker jag, när någon bestämmer sig för att vi ska vara fler i familjen
    Kram på er.
  14. 7
    Tack allihopa
    Själv är jag faktiskt förvånad, trodde ju att vi var färdiga efter Esther. Men man får tacka och ta emot, tycker jag, när någon bestämmer sig för att vi ska vara fler i familjen
    Kram på er.
  15. Medlem sedan
    Aug 2010
    #8
    Grattis! Vad mysigt med en liten till
  16. 8
    Grattis! Vad mysigt med en liten till
  17. Medlem sedan
    May 2010
    #9
    Grattis!!! Själv är jag nu i en fas av välmående och all lycka och kärlek bara kommer över mig och livet som 5 barnsmamma är toppen. Skulle tom kunna tänka mig en till
  18. 9
    Grattis!!! Själv är jag nu i en fas av välmående och all lycka och kärlek bara kommer över mig och livet som 5 barnsmamma är toppen. Skulle tom kunna tänka mig en till
  19. Medlem sedan
    Aug 2000
    #10
    Underbart! Vad skönt det låter... Jag brukar också hamna i en sån fas när jag har en liten bebis som bara är helt gosig och söt .
  20. 10
    Underbart! Vad skönt det låter... Jag brukar också hamna i en sån fas när jag har en liten bebis som bara är helt gosig och söt .

Liknande trådar

  1. gravid, inte gravid, gravid igen? eller?
    By Ajnstajn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-18, 00:15
  2. ♥♥ BF-lista ♥♥ igen då jag försvunnit...
    By sargit in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-09-15, 21:49
  3. (rättar till igen då) ♥ ♥ IM-LISTAN ♥ ♥
    By eva_n m linnea&elin in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-29, 19:15
  4. ♥♥ BF-lista ♥♥uppdaterar igen då :)
    By ::Birne:: in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 20:59
  5. ♥ ♥ BF-LISTAN ♥ ♥ - fixad igen
    By Hemlig in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-12, 18:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar