Sixten 3 år på måndag!
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Sixten 3 år på måndag!

    Det ska bli så kul att fira födelsedag!

    Sixten ska få målarblock, penslar och färg, armband, ring, dansskor, tygfruktleksaker och en nattlampa. Det var svårt att komma på nåt stort, och storebror har ju massor av leksaker, så det blir lite ihopplockat som jag tror han blir glad åt. Av mormor och morfar får han tre filmer.

    Vad får era treåringar?
    Trebarnsmamma, 0408, 0804 och 1106.
  2. 1
    Sixten 3 år på måndag! Det ska bli så kul att fira födelsedag!

    Sixten ska få målarblock, penslar och färg, armband, ring, dansskor, tygfruktleksaker och en nattlampa. Det var svårt att komma på nåt stort, och storebror har ju massor av leksaker, så det blir lite ihopplockat som jag tror han blir glad åt. Av mormor och morfar får han tre filmer.

    Vad får era treåringar?
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Åhh grattis en dag i efterekott!

    Minns så väl när det var din tur att åka till Varberg, vi missade ju varandra precis.
    Fríða vill helst av allt få en iPad i födelsedagspresent. Men det får hon inte.

    Har faktiskt inte köpt ngt ännu. Nu inser jag ju att det är lite bråttom
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  4. 2
    Åhh grattis en dag i efterekott! Minns så väl när det var din tur att åka till Varberg, vi missade ju varandra precis.
    Fríða vill helst av allt få en iPad i födelsedagspresent. Men det får hon inte.

    Har faktiskt inte köpt ngt ännu. Nu inser jag ju att det är lite bråttom
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    Noas

    Åker du dit ibland? Jag tänkte att nu nr våren är här kanske man kunde träffas där.
    Har vi ngn fler från gbg som kanske vill komma dit?
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  6. 3
    Noas Åker du dit ibland? Jag tänkte att nu nr våren är här kanske man kunde träffas där.
    Har vi ngn fler från gbg som kanske vill komma dit?
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Hej

    Vi är inte så mkt i Onsala alls, oc eftersom jag är sjukskriven - har så ont i bäckenet - så tror jag inte det blir tillfälle under våren heller. Men nog i höst med Sixten och lillskruttbebis!


    / M
  8. 4
    Hej

    Vi är inte så mkt i Onsala alls, oc eftersom jag är sjukskriven - har så ont i bäckenet - så tror jag inte det blir tillfälle under våren heller. Men nog i höst med Sixten och lillskruttbebis!


    / M
  9. Medlem sedan
    Aug 2010
    #5
    grattis i efterskott till Sixten!

    vi har köpt en begagnad cykel med stödhjul från våra kompisar så den ska Samuel få. sen har jag även köpt kritor som man kan rita på asfalten med, får se om vi hittar på något mer också.
  10. 5
    grattis i efterskott till Sixten!

    vi har köpt en begagnad cykel med stödhjul från våra kompisar så den ska Samuel få. sen har jag även köpt kritor som man kan rita på asfalten med, får se om vi hittar på något mer också.
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6
    Hej!

    Vad kul med cykel! Sixten har en springcykel som han börjar få koll på.

    Han blev väldigt glad för alla presenter. Lotta på bråkmakargatan fick han, och nu går den varm här i dvd:n


    Hoppas Samuel får en fin födelsedag!
  12. 6
    Hej!

    Vad kul med cykel! Sixten har en springcykel som han börjar få koll på.

    Han blev väldigt glad för alla presenter. Lotta på bråkmakargatan fick han, och nu går den varm här i dvd:n


    Hoppas Samuel får en fin födelsedag!

Liknande trådar

  1. Sixten är här!!!
    By -TuvaLiten- in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-01-25, 21:33
  2. Sixten är så
    By hermelinen in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-10, 10:59
  3. En SIXTEN!
    By hedvig in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 15:10
  4. Sixten har...
    By hermelinen in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-07, 14:32
  5. Sixten har RS...
    By hermelinen in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-12-19, 10:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar