10 månader
_1006 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    10 månader

    Idag blir Ludwig 10 månader, stora killen. Han är dock förkyld så snoret rinner och han hostar när han ska sova, stackarn. Fjärde tanden är på väg ner också så det gör inte saken bättre! I helgen premiär-sov Ludwig borta för första gången, hos mina föräldrar medan jag själv och maken passade på att göra stan Hade gått superbra trots att jag var så nojjig innan! Tanken var också att Ludwig skulle få flytta in sängen till sitt barnrum idag på 10 månadersdagen då han sover så pass bra om nätterna men nu när han är så förkyld får vi allt ta och vänta några dagar!
    Annars är Ludwig världens goaste men vill helst inte äta mat alls, gröt och välling går bra men inte burkmat. Testat med våran mat också och det går bra om han får äta själv vilket innebär extremt lite mat in i munnen då det behöver tränas lite på pekfingermetoden Han står upp HELA tiden och mot allting så det blir några fall om dagen

    En liten uppdatering från oss! Hoppas att allt är bra med er och barnen!
  2. 1
    10 månader Idag blir Ludwig 10 månader, stora killen. Han är dock förkyld så snoret rinner och han hostar när han ska sova, stackarn. Fjärde tanden är på väg ner också så det gör inte saken bättre! I helgen premiär-sov Ludwig borta för första gången, hos mina föräldrar medan jag själv och maken passade på att göra stan Hade gått superbra trots att jag var så nojjig innan! Tanken var också att Ludwig skulle få flytta in sängen till sitt barnrum idag på 10 månadersdagen då han sover så pass bra om nätterna men nu när han är så förkyld får vi allt ta och vänta några dagar!
    Annars är Ludwig världens goaste men vill helst inte äta mat alls, gröt och välling går bra men inte burkmat. Testat med våran mat också och det går bra om han får äta själv vilket innebär extremt lite mat in i munnen då det behöver tränas lite på pekfingermetoden Han står upp HELA tiden och mot allting så det blir några fall om dagen

    En liten uppdatering från oss! Hoppas att allt är bra med er och barnen!
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Det var ett tag sen jag var här och kikade nu, man har väl mindre tid antar jag. Kul att höra din rapport iaf!

    Här är det bra! Leo är 11,5 månad nu. Han står utan stöd i ett par sekunder ibland. Och vi flyttade in spjälsängen till hans rum för nån dryg vecka sen. Det gick riktigt bra, han sover mycket bättre, även om han fortfarande vaknar 1-2 ggr per natt.
    Just nu är vi förkylda. Igen. Suck..
  4. 2
    Det var ett tag sen jag var här och kikade nu, man har väl mindre tid antar jag. Kul att höra din rapport iaf!

    Här är det bra! Leo är 11,5 månad nu. Han står utan stöd i ett par sekunder ibland. Och vi flyttade in spjälsängen till hans rum för nån dryg vecka sen. Det gick riktigt bra, han sover mycket bättre, även om han fortfarande vaknar 1-2 ggr per natt.
    Just nu är vi förkylda. Igen. Suck..

Liknande trådar

  1. oxå var det 6 månader då
    By bebis 2010? in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-23, 22:09
  2. 18 månader
    By Karonesse in forum _0605 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 09:43
  3. Ny här med 7 månader son
    By Yobbly in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 14:28
  4. 3 månader sen
    By wobblan in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-04, 09:42
  5. 6 månader...
    By Myggis m A&G in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-01, 09:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar