Hej och hå!
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2000
    #1

    Hej och hå!

    Nu var det länge sen vi skrev i gruppen igen. Hur har ni det allihopa? Vad ska ni göra i påsk? Har ni redan sommarplaner också kanske?

    I sommar ska båda döttrarna gå i simskola i 3 veckor, och så mkt mer än så har vi inte planerat för ännu. I påsk tar vi det lugnt och njuter av våren här hemma (hoppas på fint väder bara, det är roligare då)

    Kram och ha en bra helg alla!
    Mamma till tre finfina barn!
  2. 1
    Hej och hå! Nu var det länge sen vi skrev i gruppen igen. Hur har ni det allihopa? Vad ska ni göra i påsk? Har ni redan sommarplaner också kanske?

    I sommar ska båda döttrarna gå i simskola i 3 veckor, och så mkt mer än så har vi inte planerat för ännu. I påsk tar vi det lugnt och njuter av våren här hemma (hoppas på fint väder bara, det är roligare då)

    Kram och ha en bra helg alla!
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Vad bra med simskola. Vi har som vanligt bara 2 veckors gemensam semester och då ska vi åka till min syster i Danmark och låna deras hus. Sen har vi tänkt hyra en husvagn och kajka runt i skånetrakten. Karl är helt insnöad på husvagn/husbil. För egen del är det väl inte min drömsemester direkt men det blir nog bra.

    Den här påsken har jag tagit semester hela veckan, jätteskönt. Kram
  4. 2
    Vad bra med simskola. Vi har som vanligt bara 2 veckors gemensam semester och då ska vi åka till min syster i Danmark och låna deras hus. Sen har vi tänkt hyra en husvagn och kajka runt i skånetrakten. Karl är helt insnöad på husvagn/husbil. För egen del är det väl inte min drömsemester direkt men det blir nog bra.

    Den här påsken har jag tagit semester hela veckan, jätteskönt. Kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3

    STÄDA STÄDA STÄDA.....

    Hej hej.... vi har beställt hit en stor container över helgen, så vi ska slänga !!! Jag älskar att röja, det ska bli underbart skönt att få bort allt...
    Min lycka är att se mina barns hjärtan skratta. /K
  6. 3
    STÄDA STÄDA STÄDA..... Hej hej.... vi har beställt hit en stor container över helgen, så vi ska slänga !!! Jag älskar att röja, det ska bli underbart skönt att få bort allt...
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Får jag fråga

    vad ni får betala för en sån? Hur stor är den och får ni slänga osorterat eller sorterar ni på nåt sätt? Det kliar i mig att rensa här men det går i stå eftersom vi sopsorterar minutiöst, och då kommer jag liksom aldrig igång...
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  8. 4
    Får jag fråga vad ni får betala för en sån? Hur stor är den och får ni slänga osorterat eller sorterar ni på nåt sätt? Det kliar i mig att rensa här men det går i stå eftersom vi sopsorterar minutiöst, och då kommer jag liksom aldrig igång...
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Man får inte slänga elavfall, explosivt, eller tryckinpregnerat virke. Den är på 10 ton. Kostade 400 nått i avgift att få hit och bortkörd. Sen betalar vi per kilo typ, men jag vet inte riktigt hur mycket.

    Men vi har gjort det innan och det är värt varenda öre. Skönt att allt kommer bort med en gång ))
  10. 5
    Man får inte slänga elavfall, explosivt, eller tryckinpregnerat virke. Den är på 10 ton. Kostade 400 nått i avgift att få hit och bortkörd. Sen betalar vi per kilo typ, men jag vet inte riktigt hur mycket.

    Men vi har gjort det innan och det är värt varenda öre. Skönt att allt kommer bort med en gång ))
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Hm, det kanske är värt det

    men det beror nog på hur länge man får ha dem. Å andra sidan ÄR vi som sagt rätt petiga med sopsortering och om man tar sig i hampan så är det kanske bättre att köra upp släpet och sortera direkt på det - det är gratis och kan stå hur länge som helst. Jag fick en uppgift på 1.30/kg och det blir en jädra massa pengar med tanke på hur mycket skit vi har. *s* Eller så gör vi en ny loppis. Det är en massa jobb men gav en hel del pengar, det gjorde det. (Som precis täckte veterinärräkningen efter att hunden ätit upp chokladbröden vi skulle servera i caféet...)
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  12. 6
    Hm, det kanske är värt det men det beror nog på hur länge man får ha dem. Å andra sidan ÄR vi som sagt rätt petiga med sopsortering och om man tar sig i hampan så är det kanske bättre att köra upp släpet och sortera direkt på det - det är gratis och kan stå hur länge som helst. Jag fick en uppgift på 1.30/kg och det blir en jädra massa pengar med tanke på hur mycket skit vi har. *s* Eller så gör vi en ny loppis. Det är en massa jobb men gav en hel del pengar, det gjorde det. (Som precis täckte veterinärräkningen efter att hunden ätit upp chokladbröden vi skulle servera i caféet...)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar