Syskon
_0904 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2008
    #1

    Syskon

    Så var det dags igen, Arabelle ska bli storasyster för andra gången
    Tänkt att det är lika pirrigt och att man har samma funderingar tredje graviditeten som man hade vid första. I oktober är det iaf dags och denna gången tror jag det blir en lillebror, mår så gräsligt dåligt mest hela tiden och det gjorde jag ju inte med flickorna så jo det är nog en lite pojke som jäklas lite med mig.

    Hur går det för era "små" ? jag har nästan lite svårt att förstå att Bella blir hela två år på onsdag och att lillasyster alla redan fyllt ett i februari, snart är dom väl 18 och flyttar hemifrån med...
    Arabelle 090413
    Jadie 100221
    Harley 110919
    http://Neccin.blogg.se
  2. 1
    Syskon Så var det dags igen, Arabelle ska bli storasyster för andra gången
    Tänkt att det är lika pirrigt och att man har samma funderingar tredje graviditeten som man hade vid första. I oktober är det iaf dags och denna gången tror jag det blir en lillebror, mår så gräsligt dåligt mest hela tiden och det gjorde jag ju inte med flickorna så jo det är nog en lite pojke som jäklas lite med mig.

    Hur går det för era "små" ? jag har nästan lite svårt att förstå att Bella blir hela två år på onsdag och att lillasyster alla redan fyllt ett i februari, snart är dom väl 18 och flyttar hemifrån med...
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Men jösses vilken fart ni har! Ett barn varje år, det var bra jobbat! Stort grattis och hoppas du mår bättre snart.
  4. 2
    Men jösses vilken fart ni har! Ett barn varje år, det var bra jobbat! Stort grattis och hoppas du mår bättre snart.
  5. Medlem sedan
    Jul 2008
    #3
    Ja men det är rätt skönt att ha det klart sen, älskar småbarnstiden men något säger mig att jag inte vill börja om igen när barnen är fem sex år
  6. 3
    Ja men det är rätt skönt att ha det klart sen, älskar småbarnstiden men något säger mig att jag inte vill börja om igen när barnen är fem sex år
  7. Medlem sedan
    Sep 2008
    #4
    Stort grattis!
    Håller med om att det är rätt skänt att ha "det" klart sen.
    Kan ibland bara önska att jag börjat tidigare.
    Då hade jag lugnt medverkat i "familjen annorlunda" ;-).
    Eller inte... Men fler barn hade det blivit.

    Glad påsk på er alla
  8. 4
    Stort grattis!
    Håller med om att det är rätt skänt att ha "det" klart sen.
    Kan ibland bara önska att jag börjat tidigare.
    Då hade jag lugnt medverkat i "familjen annorlunda" ;-).
    Eller inte... Men fler barn hade det blivit.

    Glad påsk på er alla
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    Grattis!!! Är impad över din bakmaskin, rena rama löpande bandet hos dig. Inget knorr och gnäll.
    Här är ugnen ok men ställningen (resten av kroppen) pallar inga fler graviditeter. Fast jag är nöjd ändå... har 2 hjärtetjejer som förgyller mina dagar... och nätter.

    Hade jag varit yngre hade jag nog skaffat en till för jag älskar bebisar

    Hoppas du mår bra och att du kan njuta i sommarvärmen!
  10. 5
    Grattis!!! Är impad över din bakmaskin, rena rama löpande bandet hos dig. Inget knorr och gnäll.
    Här är ugnen ok men ställningen (resten av kroppen) pallar inga fler graviditeter. Fast jag är nöjd ändå... har 2 hjärtetjejer som förgyller mina dagar... och nätter.

    Hade jag varit yngre hade jag nog skaffat en till för jag älskar bebisar

    Hoppas du mår bra och att du kan njuta i sommarvärmen!
  11. Medlem sedan
    Jul 2008
    #6
    Tack Jag mår nästan lite för bra för att vara gravid :P Illamåendet har gått över nästan helt (kräks ibland när jag byter blöjor haha) lite foglossningar känner jag av ibland med och så den obligatoriska halsbrännan men det här är ju ingenting mot förra graviditeten då jag var sjukskriven och knappt kunde rör mig från v20.

    Tiden bara susar förbi och jag kan knappt fatta att jag redan är i v28 nu, kommer jobba heltid hela sommaren och det fungerar jätte bra så ställningen verkar hålla denna gången med :P
  12. 6
    Tack Jag mår nästan lite för bra för att vara gravid :P Illamåendet har gått över nästan helt (kräks ibland när jag byter blöjor haha) lite foglossningar känner jag av ibland med och så den obligatoriska halsbrännan men det här är ju ingenting mot förra graviditeten då jag var sjukskriven och knappt kunde rör mig från v20.

    Tiden bara susar förbi och jag kan knappt fatta att jag redan är i v28 nu, kommer jobba heltid hela sommaren och det fungerar jätte bra så ställningen verkar hålla denna gången med :P

Liknande trådar

  1. Syskon som hämtar syskon
    By Noemi in forum Många barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 07:44
  2. Syskon som hämtar syskon
    By Noemi in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 09:39
  3. BT Syskon eller UJ Syskon??
    By Maria in forum Bebissnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 13:53
  4. BT Syskon Eller UJ Syskon??
    By Maria in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 19:37
  5. Syskon möter nytt syskon??
    By arwida in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-02-09, 14:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar