Om några timmar
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Om några timmar

    så är det tre år sen vi åkte till BB för igångsättning. Lilla Frída kom efter en kort stund. I morgon blir hon alltså 3 bast!

    Just nu ligger hon och sover sött. Det var svårt att somna och hon har stora förväntningar på morgondagen. Ville inte somna först.

    Så tidigt blir det tårta och sång vid sängen. Paket förstås också.
    Hon ska få baddräkt och bikini. Petshopdjur med tillhörande docka. En sådandär leksakshamster som låter och en massa klistermärken. Ja för hon stal storaysters klistermärken och var helglad i att klistra dem över allt. Nu har storasys fått nya och lillfia sina egna i morgon.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  2. 1
    Om några timmar så är det tre år sen vi åkte till BB för igångsättning. Lilla Frída kom efter en kort stund. I morgon blir hon alltså 3 bast!

    Just nu ligger hon och sover sött. Det var svårt att somna och hon har stora förväntningar på morgondagen. Ville inte somna först.

    Så tidigt blir det tårta och sång vid sängen. Paket förstås också.
    Hon ska få baddräkt och bikini. Petshopdjur med tillhörande docka. En sådandär leksakshamster som låter och en massa klistermärken. Ja för hon stal storaysters klistermärken och var helglad i att klistra dem över allt. Nu har storasys fått nya och lillfia sina egna i morgon.
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2
    Grattis till treåringen, hoppas ni får en fin dag och att hon gillar sina presenter!

    Vi hade barnkalas för Sixten här igår, det var förtjusande. Dom små åt korv med bröd med servetten i knäet och bad varandra fint om mer dricka och ketchup. I dörröppningen till köket stod ett gäng förvånade föräldrar och beundrade dom små ljushuvudena.

    Det roligaste han fick - tyckte jag! Var en Händige-Manny figur med verktygslåda - som kan prata! "Jag behöver ett verktyg som kan klippa". Haha så kul.
  4. 2
    Grattis till treåringen, hoppas ni får en fin dag och att hon gillar sina presenter!

    Vi hade barnkalas för Sixten här igår, det var förtjusande. Dom små åt korv med bröd med servetten i knäet och bad varandra fint om mer dricka och ketchup. I dörröppningen till köket stod ett gäng förvånade föräldrar och beundrade dom små ljushuvudena.

    Det roligaste han fick - tyckte jag! Var en Händige-Manny figur med verktygslåda - som kan prata! "Jag behöver ett verktyg som kan klippa". Haha så kul.
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    Tack!

    Fin, solig och varm dag. God tårta och massor av paket. Hon var og nöjd med dagen tror jag. Barnkalas blir det nog inte för vi håller på att bygga om Men i morgon på dagis blir det lite glass och mer firande. Tänk att det är så stora, jag tycker hon har vuxit bara över natten
    Nu lobbar jag för att treåringar inte har napp. Får se om hon lägger av med dem snart.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  6. 3
    Tack! Fin, solig och varm dag. God tårta och massor av paket. Hon var og nöjd med dagen tror jag. Barnkalas blir det nog inte för vi håller på att bygga om Men i morgon på dagis blir det lite glass och mer firande. Tänk att det är så stora, jag tycker hon har vuxit bara över natten
    Nu lobbar jag för att treåringar inte har napp. Får se om hon lägger av med dem snart.
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Hehe, passa dig för den retoriken. Här försökte jag med att treåringar inte behöver bli matade. Det plockade han genast upp och började genast säga tex att treåringar kan gå till affären själva, börja skolan och cykla på mamma cykel alldeles själva

    Och börja skolan!
  8. 4
    Hehe, passa dig för den retoriken. Här försökte jag med att treåringar inte behöver bli matade. Det plockade han genast upp och började genast säga tex att treåringar kan gå till affären själva, börja skolan och cykla på mamma cykel alldeles själva

    Och börja skolan!

Liknande trådar

  1. Om några timmar
    By sanna_80 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 08:32
  2. om några timmar
    By jane1979 in forum _0805 Majbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 11:27
  3. Några timmar
    By johi in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-18, 09:20
  4. Om några timmar....
    By Linnie med tre in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-26, 22:26
  5. Några timmar ute
    By -Milou- in forum Singelmingel
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-22, 16:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar