Liten uppdatering
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Liten uppdatering

    Tiden går både fort och långsamt just nu. Som bekant väntar vi ytterligare en liten skatt som är beräknad att komma om 6 veckor, är i vecka 35 nu.. Har ännu inte börjat boat in oss i bebisvärlden här hemma utan har lovat mig själv att inte börja fören påsk. Har insett att det är mycket mer bekvämt med andra barnet då alla saker redan finns här hemma..

    Linnéa växer på och pratar om bebisen vardag och tycker nu att den kan komma ut. Hon har blivit så stor vår lilla tjej. Älskar dagis och berättar glatt vad som hänt på under dagen. Har kommit till en logoped som ska hjälpa henne tillrätta med talet vilket känns oerhört skönt.

    Så här rullar livet på, sessan blir allt större, liksom jag och pyret.. Snart är det dags att vara ledig igen och det ser jag fram emot väldigt mycket..

    Hur är det med er andra?
    Stolt mamma till Linnéa f. 30 jan 2008 och William f. 24 maj 2011
  2. 1
    Liten uppdatering Tiden går både fort och långsamt just nu. Som bekant väntar vi ytterligare en liten skatt som är beräknad att komma om 6 veckor, är i vecka 35 nu.. Har ännu inte börjat boat in oss i bebisvärlden här hemma utan har lovat mig själv att inte börja fören påsk. Har insett att det är mycket mer bekvämt med andra barnet då alla saker redan finns här hemma..

    Linnéa växer på och pratar om bebisen vardag och tycker nu att den kan komma ut. Hon har blivit så stor vår lilla tjej. Älskar dagis och berättar glatt vad som hänt på under dagen. Har kommit till en logoped som ska hjälpa henne tillrätta med talet vilket känns oerhört skönt.

    Så här rullar livet på, sessan blir allt större, liksom jag och pyret.. Snart är det dags att vara ledig igen och det ser jag fram emot väldigt mycket..

    Hur är det med er andra?
  3. maylin
    #2

    Svarar

    Vad kul med en bebis! Hoppas det går bra!
    Det är bara bra här. Albin växer och utvecklingen går verkligen framåt ser man. Han har börjat prata massor nu och älskar att cykla på sin cykel
    med stödhjul.
    Han tycker mycket om att leka med sina äldre syskon och hänger ofta på vad de gör. Studsmattan är en favorit ute just nu.
    Vi renoverar vårt hus och det går framåt. Albin gillar även att hjälpa oss så han är ganska haj på verktyg redan. Han har egna hörselkåpor som han alltid hämtar då han vill hjälpa till.
  4. 2
    Svarar Vad kul med en bebis! Hoppas det går bra!
    Det är bara bra här. Albin växer och utvecklingen går verkligen framåt ser man. Han har börjat prata massor nu och älskar att cykla på sin cykel
    med stödhjul.
    Han tycker mycket om att leka med sina äldre syskon och hänger ofta på vad de gör. Studsmattan är en favorit ute just nu.
    Vi renoverar vårt hus och det går framåt. Albin gillar även att hjälpa oss så han är ganska haj på verktyg redan. Han har egna hörselkåpor som han alltid hämtar då han vill hjälpa till.

Liknande trådar

  1. Liten uppdatering
    By Tuvali in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-10-04, 13:51
  2. Liten uppdatering
    By fruwiklund in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-21, 13:02
  3. Liten uppdatering
    By .Flingan in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 14:29
  4. liten uppdatering
    By AnnaSv in forum _0705 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 13:14
  5. liten uppdatering
    By E 20/10 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 12:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar