Är era 00:or intresserade av...
_00 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Är era 00:or intresserade av...

    ..andra könet? Kanske tom har en flickvän/pojkvän?

    Theo är det definitivt _inte_ och det dröjer nog läääänge innan han blir det, gissar jag... Tror inte det finns några par i klassen heller. Eller det vet jag egentligen inte, har inte frågat Risken är att jag skulle få ett svar "hur ska jag veta det"
  2. 1
    Är era 00:or intresserade av... ..andra könet? Kanske tom har en flickvän/pojkvän?

    Theo är det definitivt _inte_ och det dröjer nog läääänge innan han blir det, gissar jag... Tror inte det finns några par i klassen heller. Eller det vet jag egentligen inte, har inte frågat Risken är att jag skulle få ett svar "hur ska jag veta det"
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Nja, nte så värst. Hon säger att det inte finns några snälla söta pojkar i hennes skola.... Hon har varit ihop med en kille i tvåan, men han flyttade långt bort nästan direkt efter, de var ihop ändå, skrev brev och pratade via msn. Många i hennes klass är kära eller ihop med någon.
  4. 2
    Nja, nte så värst. Hon säger att det inte finns några snälla söta pojkar i hennes skola.... Hon har varit ihop med en kille i tvåan, men han flyttade långt bort nästan direkt efter, de var ihop ändå, skrev brev och pratade via msn. Många i hennes klass är kära eller ihop med någon.
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #3
    Åh nej! Sonen har värsta tjejbacill-skräcken ännu så länge. Vi pratar ibland om tjejerna i hans klass, och jag vet att flera frågat chans på honom, men han har sagt nej hela tiden.
  6. 3
    Åh nej! Sonen har värsta tjejbacill-skräcken ännu så länge. Vi pratar ibland om tjejerna i hans klass, och jag vet att flera frågat chans på honom, men han har sagt nej hela tiden.
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    #4
    Nix, men det finns de i klassen som är. LIllasyster F som är 7,5 är VÄLDIGT intresserad...
  8. 4
    Nix, men det finns de i klassen som är. LIllasyster F som är 7,5 är VÄLDIGT intresserad...
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Ja, min 00:a har tjej, och har haft i någon månad nu. Innan hade han en annan tjej som han var ihop med i 2½ år, och som han gjorde slut med för han var kär i denna nya

    Han är blyg och vågar nog inte prata så himla mkt med sin tjej i skolan (de går i samma klass) men idag har de varit där och badat badtunna och kollat på film med ett annat "par" i klassen
  10. 5
    Ja, min 00:a har tjej, och har haft i någon månad nu. Innan hade han en annan tjej som han var ihop med i 2½ år, och som han gjorde slut med för han var kär i denna nya

    Han är blyg och vågar nog inte prata så himla mkt med sin tjej i skolan (de går i samma klass) men idag har de varit där och badat badtunna och kollat på film med ett annat "par" i klassen
  11. Medlem sedan
    Aug 2000
    #6
    Inte av personer direkt men väl av pojkar och sex i allmänhet. Hon rätt tidigt utvecklad och man kan nästan se hur hormonerna åker bergochdalbana i kroppen på henne. Men klasskamraterna verkar vara helt ointressanta, storasysters kärleksliv är långt mer intressant tycker hon.
  12. 6
    Inte av personer direkt men väl av pojkar och sex i allmänhet. Hon rätt tidigt utvecklad och man kan nästan se hur hormonerna åker bergochdalbana i kroppen på henne. Men klasskamraterna verkar vara helt ointressanta, storasysters kärleksliv är långt mer intressant tycker hon.
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    #7
    Jodå har haft, men inte just nu. Massor av tid och energi i klassen läggs ner på alla relationer som byter hit och dit.
  14. 7
    Jodå har haft, men inte just nu. Massor av tid och energi i klassen läggs ner på alla relationer som byter hit och dit.
  15. Medlem sedan
    Jan 2002
    #8
    Men vad trist! Att det inte finns en enda snäll pojke... Lite sorgligt ju. Gulligt att hålla kontakten sen
  16. 8
    Men vad trist! Att det inte finns en enda snäll pojke... Lite sorgligt ju. Gulligt att hålla kontakten sen
  17. Medlem sedan
    Jan 2002
    #9
    He he.. låter som mina grabbar. Eller vet inte om de har tjejbacill-skräcken men de är inte bekväma med tjejer, defintivt inte Theo iallafall. Tyvärr, tycker jag.
  18. 9
    He he.. låter som mina grabbar. Eller vet inte om de har tjejbacill-skräcken men de är inte bekväma med tjejer, defintivt inte Theo iallafall. Tyvärr, tycker jag.
  19. Medlem sedan
    Jan 2002
    #10
    Undra om tjejer överlag är mer intresserade än killar.. de är ju oftast lite "tidigare".
  20. 10
    Undra om tjejer överlag är mer intresserade än killar.. de är ju oftast lite "tidigare".
  21. Medlem sedan
    Jan 2002
    #11
    Vad gulligt det låter!! Har jättesvårt att tänka mig Theo med en tjej och det lär nog dröja

    Så blyg kan han ju inte vara om han vågade göra slut iallafall
  22. 11
    Vad gulligt det låter!! Har jättesvårt att tänka mig Theo med en tjej och det lär nog dröja

    Så blyg kan han ju inte vara om han vågade göra slut iallafall
  23. Medlem sedan
    Jan 2002
    #12
    Ok! Då får storasyster se till att hålla hårt i sina pojkvänner då
  24. 12
    Ok! Då får storasyster se till att hålla hårt i sina pojkvänner då
  25. Medlem sedan
    Jan 2002
    #13
    Ojdå... tror inte det är någon i Theos klass som är ihop med någon annan i klassen faktiskt.
  26. 13
    Ojdå... tror inte det är någon i Theos klass som är ihop med någon annan i klassen faktiskt.
  27. Medlem sedan
    Jan 2000
    #14
    Nja, deras tid kommer så småningom och det lär vi ju bli varse om så "tyvärr" vet jag inte om jag kan hålla med om
  28. 14
    Nja, deras tid kommer så småningom och det lär vi ju bli varse om så "tyvärr" vet jag inte om jag kan hålla med om
  29. Medlem sedan
    Nov 1999
    #15
    Han skrev ett brev (fint, jag fick läsa det först..) och sedan fick hans bästa kompis lämna det.. så joo, han är blyg! Jag försökte övertala honom att man säger sådant face to face.. men det var totalt omöjligt!
  30. 15
    Han skrev ett brev (fint, jag fick läsa det först..) och sedan fick hans bästa kompis lämna det.. så joo, han är blyg! Jag försökte övertala honom att man säger sådant face to face.. men det var totalt omöjligt!
  31. Medlem sedan
    Jan 2002
    #16
    Ok Men i den åldern ÄR det ok tycker jag
  32. 16
    Ok Men i den åldern ÄR det ok tycker jag
  33. Medlem sedan
    Jan 2002
    #17
    Ha ha! Ok
    Jag har så svårt att tänka mig det, men hoppas du har rätt
  34. 17
    Ha ha! Ok
    Jag har så svårt att tänka mig det, men hoppas du har rätt

Liknande trådar

  1. Är era 02:or intresserade av...
    By Cherinne in forum _0209 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-27, 10:44
  2. För intresserade
    By -Dellen- in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-06-25, 13:47
  3. För intresserade!
    By Tezza in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-27, 22:39
  4. Här kan ni som är intresserade
    By Jomape in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-19, 11:04
  5. För intresserade
    By Jessica m. M-03&E-06 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-02, 03:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar