Kikar in..
_1006 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2009
    #1

    Kikar in..

    Har inte läst här sedan vi förlorade vår lille Sakarias 3 juli förra året men hängde ju här med er ända fram tills dess så kikar in lite för att se hur det går för er! Ser att ni är många som fortfarande är aktiva här - kul!
    Här hoppas vi på att Sakarias får ett litet syskon att vaka över någon gång i juli!

    Ta hand om er och era små!
  2. 1
    Kikar in.. Har inte läst här sedan vi förlorade vår lille Sakarias 3 juli förra året men hängde ju här med er ända fram tills dess så kikar in lite för att se hur det går för er! Ser att ni är många som fortfarande är aktiva här - kul!
    Här hoppas vi på att Sakarias får ett litet syskon att vaka över någon gång i juli!

    Ta hand om er och era små!
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Ååå vad underbart för er att ni är gravida igen! Jag grät för er skull när jag läste din berättelse och har tänkt på er då och då men förstått att det är jobbigt att läsa om allt som händer i denna grupp. Är glad att du hörde av dig så vi fick veta den glada nyheten! Stor kram till dig!
  4. 2
    Ååå vad underbart för er att ni är gravida igen! Jag grät för er skull när jag läste din berättelse och har tänkt på er då och då men förstått att det är jobbigt att läsa om allt som händer i denna grupp. Är glad att du hörde av dig så vi fick veta den glada nyheten! Stor kram till dig!
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #3

    Glad

    Blir glad över att höra från dig har tänkt på er och lilla Sakarias. Vad fint att ni väntar igen. Min son känner till allt om sin storasyster som inte kunde stanna, hon är en naturlig del av vår familj och varje år firar vi hennes födelsedag med jordgubbstårta Ta hand om varandra!
    Kram!!
  6. 3
    Glad Blir glad över att höra från dig har tänkt på er och lilla Sakarias. Vad fint att ni väntar igen. Min son känner till allt om sin storasyster som inte kunde stanna, hon är en naturlig del av vår familj och varje år firar vi hennes födelsedag med jordgubbstårta Ta hand om varandra!
    Kram!!
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4
    Vad roligt att höra! Nu blir jag alldeles varm ihjärtat. Skickar massor med glada påskhälsningar tiller och pyret.
  8. 4
    Vad roligt att höra! Nu blir jag alldeles varm ihjärtat. Skickar massor med glada påskhälsningar tiller och pyret.
  9. Medlem sedan
    Mar 2008
    #5
    Tack för ditt inlägg!
    Åh, vilken positiv nyhet- skriv gärna sen när lilla bebisen har kommit. Jag har tänkt på dig och din familj många ggr sen jag läste om er lilla Sakarias. Fy, vad orättvist livet kan vara...
    Jag är glad att du tittade in här hos oss.
    Lycka till med allt!
  10. 5
    Tack för ditt inlägg!
    Åh, vilken positiv nyhet- skriv gärna sen när lilla bebisen har kommit. Jag har tänkt på dig och din familj många ggr sen jag läste om er lilla Sakarias. Fy, vad orättvist livet kan vara...
    Jag är glad att du tittade in här hos oss.
    Lycka till med allt!
  11. Medlem sedan
    Jan 2010
    #6
    Jag blir så glad för er skull! Lycka till från mig och Lilly
  12. 6
    Jag blir så glad för er skull! Lycka till från mig och Lilly
  13. Medlem sedan
    Oct 2009
    #7
    ♥♥ ♥♥ STORT Grattis! ♥♥ ♥♥
  14. 7
    ♥♥ ♥♥ STORT Grattis! ♥♥ ♥♥

Liknande trådar

  1. kikar in här
    By Norrlandsmamma in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-08, 14:25
  2. kikar in
    By mozart in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-02-18, 21:55
  3. kikar in :-)
    By Possan in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 20:57
  4. kikar in här
    By jenny_77 in forum _02 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 18:49
  5. Kikar in
    By Nina m A & A in forum _0506 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-31, 18:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar