Ont i snoppen!
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Ont i snoppen!

    Ååååh stackars Sixten har fått infektion på ollonet! Jag hade ens aldrig sett det förut, innan doktorn drog bort förhuden på lilla blixten. Alldeles illrött var det!

    Han har hållt på och kissa på sig ett tag, sen i måndags, så jag har misstänkt att nåt var fel, trodde väl kanske urinvägsinfektion, så jag tog ett morgonurinprov på pojken och tog med honom till läkaren i morse. Men provet var bra och anledningen till kisseriet är infektionen. Det konstiga är att han inte sagt att haft ont, annat än i bilen när bältet satt åt igår. När doktorn undersökte idag gjorde det dock RIKTIGT ont. Nu ska det tvättas med koksalt och gå över av sig själv inom en vecka.

    Annars har vi haft en skön påskafton!

    Glad påsk på er!

    M
    Trebarnsmamma, 0408, 0804 och 1106.
  2. 1
    Ont i snoppen! Ååååh stackars Sixten har fått infektion på ollonet! Jag hade ens aldrig sett det förut, innan doktorn drog bort förhuden på lilla blixten. Alldeles illrött var det!

    Han har hållt på och kissa på sig ett tag, sen i måndags, så jag har misstänkt att nåt var fel, trodde väl kanske urinvägsinfektion, så jag tog ett morgonurinprov på pojken och tog med honom till läkaren i morse. Men provet var bra och anledningen till kisseriet är infektionen. Det konstiga är att han inte sagt att haft ont, annat än i bilen när bältet satt åt igår. När doktorn undersökte idag gjorde det dock RIKTIGT ont. Nu ska det tvättas med koksalt och gå över av sig själv inom en vecka.

    Annars har vi haft en skön påskafton!

    Glad påsk på er!

    M
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Men stackars liten! Förhoppningsvis har han kanske faktiskt inte haft mer ont än de gånger han sagt det. Hos läkaren blev det kanske extra påtagligt när en främling pillar just där man är öm... Jobbigt jobbigt!
  4. 2
    Men stackars liten! Förhoppningsvis har han kanske faktiskt inte haft mer ont än de gånger han sagt det. Hos läkaren blev det kanske extra påtagligt när en främling pillar just där man är öm... Jobbigt jobbigt!
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    Ja, han sa sen att doktorn hade gett honom en spruta i snoppen och att han INTE hade varit duktig hos doktorn.

    Stackars plutt.
  6. 3
    Ja, han sa sen att doktorn hade gett honom en spruta i snoppen och att han INTE hade varit duktig hos doktorn.

    Stackars plutt.

Liknande trådar

  1. Snoppen...
    By AnjaL in forum _0506 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-29, 23:27
  2. ont i snoppen :(
    By linda!!!! in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-03-19, 19:31
  3. Ont i snoppen
    By woody in forum _01 Höstbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-20, 13:47
  4. Låt bli snoppen!
    By camilla_73 in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2007-05-16, 20:57
  5. Ont i snoppen!
    By Åsa m Lucas och Louise in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-19, 19:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar