Nu är det snart Lovis tur!
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2003
    #1

    Nu är det snart Lovis tur!

    Blev hon den sista aprilungen?

    har varit och köpt världens coolaste trampbil idag! En sån här, fast utan eld-flames... Undrar om det funkar, jag har aldrig lagt in nån bild här förut...
    [IMG]file:///C:/Users/ANNABL%7E1/AppData/Local/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/Users/ANNABL%7E1/AppData/Local/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  2. 1
    Nu är det snart Lovis tur! Blev hon den sista aprilungen?

    har varit och köpt världens coolaste trampbil idag! En sån här, fast utan eld-flames... Undrar om det funkar, jag har aldrig lagt in nån bild här förut...
    [IMG]file:///C:/Users/ANNABL%7E1/AppData/Local/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/Users/ANNABL%7E1/AppData/Local/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
    //A
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    Nähäää...

    Äh!
    Här finns den!
    Fast jag har köpt en beggad....
    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  4. 2
    Nähäää... Äh!
    Här finns den!
    Fast jag har köpt en beggad....
    //A
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Vilken läcker en, hoppas hon blir nöjd!

    Kasper har ju varit 3 år nu i hela 1 månad och det firar han med att cykla tvåhjuling som en galning. Jag trodde aldrig han skulle lära sig i år ens och isf möjligen i höst men han började intressera sig för tvåhjulingen i fredags och nu cyklar han, helt galet faktiskt. Fast förhållandena måste vara optimala, det ska vara asfalt och förhållandevis platt, men ändå.

    I födelsedagspresent fick han en innebandyklubba och ett mål samt 2 traktorer. Han är inne i en väldigt traktorintensiv fas om man säger så
  6. 3
    Vilken läcker en, hoppas hon blir nöjd!

    Kasper har ju varit 3 år nu i hela 1 månad och det firar han med att cykla tvåhjuling som en galning. Jag trodde aldrig han skulle lära sig i år ens och isf möjligen i höst men han började intressera sig för tvåhjulingen i fredags och nu cyklar han, helt galet faktiskt. Fast förhållandena måste vara optimala, det ska vara asfalt och förhållandevis platt, men ändå.

    I födelsedagspresent fick han en innebandyklubba och ett mål samt 2 traktorer. Han är inne i en väldigt traktorintensiv fas om man säger så
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Grattis till Lovis! Å vad kul att hon får en sån kool trampbil!
  8. 4
    Grattis till Lovis! Å vad kul att hon får en sån kool trampbil!

Liknande trådar

  1. Lovis?
    By Anonym in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-07-15, 09:35
  2. LOVIS är här!!
    By Anna m.Leo&Lovis in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 12:30
  3. Lovis
    By Lisen32 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-12, 00:15
  4. Lovis?
    By Mollsan in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-03-21, 18:25
  5. Lovis?
    By havrekaka in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 05:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar