Ang Linda
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2007
    #1

    Ang Linda

    Jag vet inte om man får göra så här men av en slump så hittade jag en länk där en tjej som bloggar var på Lindas begravning och det finns ett foto.
    Jag har ofta tänkt och undrat över hur hennes begravning har blivit och det är säkert fler med mig som undrar så därför vill jag dela med mig av länken:
    http://mariasdagbok.blogspot.com/201...astan-arg.html
  2. 1
    Ang Linda Jag vet inte om man får göra så här men av en slump så hittade jag en länk där en tjej som bloggar var på Lindas begravning och det finns ett foto.
    Jag har ofta tänkt och undrat över hur hennes begravning har blivit och det är säkert fler med mig som undrar så därför vill jag dela med mig av länken:
    http://mariasdagbok.blogspot.com/201...astan-arg.html
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Tack Jessica! Har också undrat så, tror knappt det går en dag utan att jag tänker på Linda o hennes familj. Det är så jäkla orättvist

    Hur går det annars för dig o magen o allt runt?
  4. 2
    Tack Jessica! Har också undrat så, tror knappt det går en dag utan att jag tänker på Linda o hennes familj. Det är så jäkla orättvist

    Hur går det annars för dig o magen o allt runt?
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Åhhh. Har oxå undrat, tack för länk.

    Hoppas du mår bra, har inte hört så mycket från dig på sista tiden. Magen den växer antar jag, vilken vecka är du i?
  6. 3
    Åhhh. Har oxå undrat, tack för länk.

    Hoppas du mår bra, har inte hört så mycket från dig på sista tiden. Magen den växer antar jag, vilken vecka är du i?
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4

    Åh va skönt!

    Så bra att ni inte tog illa upp, man vet ju aldrig...
    Och tack för att ni frågar hur det är med mig, det värmer! Det är ganska bra, dagarna rullar på och jag har gått in i vecka 15 nu.

    Det känns ganska stabilt med min man just nu men han hade en svacka för några veckor sedan och mådde jättedåligt själv och då ville han ge upp oss också men sedan kom han på andra tankar igen. Jag hoppas det inte blir så igen för det tär något så otroligt på en. Lite trist bara att inte veta hur det blir med boende osv, jag vill inte leva så här i all evighet, att vi bor var och en på sitt håll.
  8. 4
    Åh va skönt! Så bra att ni inte tog illa upp, man vet ju aldrig...
    Och tack för att ni frågar hur det är med mig, det värmer! Det är ganska bra, dagarna rullar på och jag har gått in i vecka 15 nu.

    Det känns ganska stabilt med min man just nu men han hade en svacka för några veckor sedan och mådde jättedåligt själv och då ville han ge upp oss också men sedan kom han på andra tankar igen. Jag hoppas det inte blir så igen för det tär något så otroligt på en. Lite trist bara att inte veta hur det blir med boende osv, jag vill inte leva så här i all evighet, att vi bor var och en på sitt håll.
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Härligt att du redan är i vecka 15. De springer på fort veckorna, speciellt om man har barn

    Skönt att de vänt med mannen. Hoppas ni slipper fler sådana kriser. De tär nog på alla inblandade. Boendet vet jag ej hur ni ska lösa, bor du kvar i samma lägenhet som innan eller flyttade ni till två olika?? Kanske kan ni se om ni kan hitta ett nytt ställe att börja om på?! Om du bor kvar kanske han är sugen på att flytta tillbaka?? Oavsett så hoppas jag att ni alla bor tillsammans snart igen

    Ta hand om dig! Kram
  10. 5
    Härligt att du redan är i vecka 15. De springer på fort veckorna, speciellt om man har barn

    Skönt att de vänt med mannen. Hoppas ni slipper fler sådana kriser. De tär nog på alla inblandade. Boendet vet jag ej hur ni ska lösa, bor du kvar i samma lägenhet som innan eller flyttade ni till två olika?? Kanske kan ni se om ni kan hitta ett nytt ställe att börja om på?! Om du bor kvar kanske han är sugen på att flytta tillbaka?? Oavsett så hoppas jag att ni alla bor tillsammans snart igen

    Ta hand om dig! Kram
  11. Zionezze
    #6
    åh tack för länken! Det går inte heller många dagar utan att jag sänder en liten tanke till Lindas familj o undrar hur pojkarna har det.
  12. 6
    åh tack för länken! Det går inte heller många dagar utan att jag sänder en liten tanke till Lindas familj o undrar hur pojkarna har det.

Liknande trådar

  1. Linda
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-03-20, 21:26
  2. Linda m 4
    By -Johanna- in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-24, 16:24
  3. Var Är Linda?
    By ulrikaf69 in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 16:57
  4. Linda m 3...
    By K-line in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-07, 06:49
  5. Linda!!!!
    By Mia m.tre in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 16:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar