8-års presenter???
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    8-års presenter???

    Hjälp! Tofsar och spännen och scarfs - vad mer kan man köpa?
    Dottern har blivit stora damen ju! Ryggsäcken är ratad! I födelsedagspresent vill hon ha en axelremsväska. En såndär med bred axelrem som man hänger över bröstet. Jag vet inte var man handlar nu när hon verkar vara mittemellan HelloKitty/HannaMontana och riktiga tonårsgrejer????
    tips?
    gäller även kläder....och leksaker...
    Nu är det din stund på jorden.
  2. 1
    8-års presenter??? Hjälp! Tofsar och spännen och scarfs - vad mer kan man köpa?
    Dottern har blivit stora damen ju! Ryggsäcken är ratad! I födelsedagspresent vill hon ha en axelremsväska. En såndär med bred axelrem som man hänger över bröstet. Jag vet inte var man handlar nu när hon verkar vara mittemellan HelloKitty/HannaMontana och riktiga tonårsgrejer????
    tips?
    gäller även kläder....och leksaker...
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Vår dotter fyllde i torsdags och hon fick:

    * Finare teckningspapper (2 block i olika storlekar)
    * Massa olika blyertspennor, sudd, pennvässare och en tjockare blyerts som man lättare kan "smeta" ut.
    * Akvarellpennor (färgpennor som man kan använda med vatten också)
    * Anteckningsbok

    * "Min Hemliga Bok" (en tjejig fylla-i-bok där man kryssade och skrev hårfärg och ögonfärg, gjorde läpp och tumavtryck och skrev vad man ville bli när man blir stor typ ungefär osv)

    * Plastdjur

    * Barbiefilm

    * Svart rem med silversmycke

    * Pengar

    * My Top Model målarbok som man kan designa kläder eller något liknande i.

    * En större vattenpistol

    * Massa kläder

    Vad som mer fanns på hennes önskelista var:

    MoonDough, Zhu Zhu Pets, Barbiesaker, LapTop, Kamera (hade hon nog fått men våra datorer är inte i toppskick för tillfället så det kändes inte vettigt att fylla dom med fler kort nu), Målarbok osv.

    Vet inte om något var till hjälp!! Lycka till!

    Tycker att det än så länge är jättelätt att hitta saker till alla barnen men äldsta (han fyller 10 i år) börjar bli lite mer för att inte leka med massa leksaker och då börjar det förstås bli mkt svårare. Men jag tror att det här året nog ska funka bra iaf!!

    Min 8-åring vill nog gärna ha axelremsväska också men jag har sagt att jag inte gillar att hon har det, för att det snedbelastar. Men visst, man skulle ju kanske kunna ha det vanliga skoldagar när de mest har något papper och kanske en tröja i väskan. Och varva med en riktigt ryggsäck när de ska ha matsäck och fler böcker osv.

    Lycka till!!
  4. 2
    Vår dotter fyllde i torsdags och hon fick:

    * Finare teckningspapper (2 block i olika storlekar)
    * Massa olika blyertspennor, sudd, pennvässare och en tjockare blyerts som man lättare kan "smeta" ut.
    * Akvarellpennor (färgpennor som man kan använda med vatten också)
    * Anteckningsbok

    * "Min Hemliga Bok" (en tjejig fylla-i-bok där man kryssade och skrev hårfärg och ögonfärg, gjorde läpp och tumavtryck och skrev vad man ville bli när man blir stor typ ungefär osv)

    * Plastdjur

    * Barbiefilm

    * Svart rem med silversmycke

    * Pengar

    * My Top Model målarbok som man kan designa kläder eller något liknande i.

    * En större vattenpistol

    * Massa kläder

    Vad som mer fanns på hennes önskelista var:

    MoonDough, Zhu Zhu Pets, Barbiesaker, LapTop, Kamera (hade hon nog fått men våra datorer är inte i toppskick för tillfället så det kändes inte vettigt att fylla dom med fler kort nu), Målarbok osv.

    Vet inte om något var till hjälp!! Lycka till!

    Tycker att det än så länge är jättelätt att hitta saker till alla barnen men äldsta (han fyller 10 i år) börjar bli lite mer för att inte leka med massa leksaker och då börjar det förstås bli mkt svårare. Men jag tror att det här året nog ska funka bra iaf!!

    Min 8-åring vill nog gärna ha axelremsväska också men jag har sagt att jag inte gillar att hon har det, för att det snedbelastar. Men visst, man skulle ju kanske kunna ha det vanliga skoldagar när de mest har något papper och kanske en tröja i väskan. Och varva med en riktigt ryggsäck när de ska ha matsäck och fler böcker osv.

    Lycka till!!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    böcker, biobesök, utegrejer typ en ny cykel, snygga leggings och toppar
  6. 3
    böcker, biobesök, utegrejer typ en ny cykel, snygga leggings och toppar
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Noras bästa present hon fick var...kameran! Det var det enda hon önskade sig...så hon fick en, en råååååååsa
  8. 4
    Noras bästa present hon fick var...kameran! Det var det enda hon önskade sig...så hon fick en, en råååååååsa

Liknande trådar

  1. presenter
    By -jenna- in forum _98 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 17:42
  2. presenter! :-)
    By LuddesMamma in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-27, 10:29
  3. Presenter då?
    By ~liten~ in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-03, 16:26
  4. 1 års presenter!?
    By Småtrollsmamman in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 22:03
  5. Presenter???
    By Agnieszka in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-26, 13:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar