Hej!
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Hej!

    Vet inte hur många här inne som kommer ihåg mig. Men jag heter iaf Anna-Maria och har Anton 11 år och Victor som är 8 år. (Född april 03). Eftersom att det var ett bra tag sedan jag skrev här, så tänkte jag uppdatera er som kommer ihåg mig och som inte läser på facebook. Att jag har en ny man, vi gifte oss i september förra året och nu i juli så kommer vårt efterlängtade barn. Antons och Victors lillebror. Är så glad!!!
  2. 1
    Hej! Vet inte hur många här inne som kommer ihåg mig. Men jag heter iaf Anna-Maria och har Anton 11 år och Victor som är 8 år. (Född april 03). Eftersom att det var ett bra tag sedan jag skrev här, så tänkte jag uppdatera er som kommer ihåg mig och som inte läser på facebook. Att jag har en ny man, vi gifte oss i september förra året och nu i juli så kommer vårt efterlängtade barn. Antons och Victors lillebror. Är så glad!!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Hej du ! Har inte heller varit så aktiv här. Läser ibland men skriver sällan. Det verkar inte vara så jättemycket fart här. Synd !
    Har en dotter född oktober 2001, en annan född i maj 2003 (vår blivande åttaåring) och en liten trea född i feebruari 2009.
  4. 2
    Hej du ! Har inte heller varit så aktiv här. Läser ibland men skriver sällan. Det verkar inte vara så jättemycket fart här. Synd !
    Har en dotter född oktober 2001, en annan född i maj 2003 (vår blivande åttaåring) och en liten trea född i feebruari 2009.
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3
    Grattis!
    Nej det här forumet har dött av och jag själv har knappt besökt det heller sista tiden...
  6. 3
    Grattis!
    Nej det här forumet har dött av och jag själv har knappt besökt det heller sista tiden...
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Hejsan!
    Jag tror jag minns dig, ditt namn och bilden du har iallafall.

    Jag har numera 3 barn, en dotter -00 och fick en till son -05, efter min härliga son som är -03.
    Är separerad från barnens pappa sedan förra sommaren.

    Sonen pratar för fullt om sin födelsedag och allt han önskar sig. Det är allt från fotbollskläder, fotbollsskor till skateboard.

    Vad roligt att de snart får en lillebror.
  8. 4
    Hejsan!
    Jag tror jag minns dig, ditt namn och bilden du har iallafall.

    Jag har numera 3 barn, en dotter -00 och fick en till son -05, efter min härliga son som är -03.
    Är separerad från barnens pappa sedan förra sommaren.

    Sonen pratar för fullt om sin födelsedag och allt han önskar sig. Det är allt från fotbollskläder, fotbollsskor till skateboard.

    Vad roligt att de snart får en lillebror.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar