2ME Jogger San Fransisco
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    2ME Jogger San Fransisco

    2ME Jogger San Fransisco

    Är det någon som känner till denna vagnen som kan säga om det är en bra & smidig vagn?
    Jag har endast sett på internet.
    Vi söker efter en mindre & smidigare vagn än den vi har nu men känner inte gör att lägga flera tusen kronor som man gjorde på den första vagnen.

    Så har ni tips så kom gärna med dom (vill helst ha en 3-hjulig)

    Tack & trevlig valborg
  2. 1
    2ME Jogger San Fransisco 2ME Jogger San Fransisco

    Är det någon som känner till denna vagnen som kan säga om det är en bra & smidig vagn?
    Jag har endast sett på internet.
    Vi söker efter en mindre & smidigare vagn än den vi har nu men känner inte gör att lägga flera tusen kronor som man gjorde på den första vagnen.

    Så har ni tips så kom gärna med dom (vill helst ha en 3-hjulig)

    Tack & trevlig valborg
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Vi har en Quinny freestyle XL, som vi haft till 2 barn nu och den är verkligen super! Enda nackdelen är att den är lite krånglig att fälla ihop tycker jag. (Eller fälla upp snarare)
    Den kan vändas både fram och bakåt och det finns liggdel att köpa till om man skulle vilja...
    Nu ser jag att det var ett tag sen du ställde frågan tyvärr, så du kanske redan hunnit köpa
  4. 2
    Vi har en Quinny freestyle XL, som vi haft till 2 barn nu och den är verkligen super! Enda nackdelen är att den är lite krånglig att fälla ihop tycker jag. (Eller fälla upp snarare)
    Den kan vändas både fram och bakåt och det finns liggdel att köpa till om man skulle vilja...
    Nu ser jag att det var ett tag sen du ställde frågan tyvärr, så du kanske redan hunnit köpa

Liknande trådar

  1. 2ME Jogger San Fransisco
    By -Therese- in forum _1006 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-03, 20:43
  2. 2ME Jogger San Fransisco
    By -Therese- in forum _1007 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-30, 11:11
  3. San Fransisco?
    By Anonym in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-29, 10:41
  4. San Fransisco, berätta
    By EllaNora in forum Resesnack
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-05-01, 18:33
  5. San Fransisco
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-12, 01:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar