Hemma igen efter KUB o inlagd igen
_1111 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Hemma igen efter KUB o inlagd igen

    Mådde skit i torsdag oxå. Dessa kräkningar.
    Var på KUB på morgonen o fick siffrorna 1:2945
    Efter de gick vi över till gyn där dom tog prover på mig. Uttorkad IGEN.
    Har nu efter 2 dygn kommit hem o mår något bättre men mår duktigt illa till o från.
    Hoppas att man slipper fler sånna turer.
    Den lill* mådde bra o kickade runder o sög på tummen. Helt overkligt... knappt 6 cm lång
    Nu e de ytterliggare en veckas vila som ordinerats.
    Hoppas alla ni andra har de bra i de härliga vädret
    Kram på er
  2. 1
    Hemma igen efter KUB o inlagd igen Mådde skit i torsdag oxå. Dessa kräkningar.
    Var på KUB på morgonen o fick siffrorna 1:2945
    Efter de gick vi över till gyn där dom tog prover på mig. Uttorkad IGEN.
    Har nu efter 2 dygn kommit hem o mår något bättre men mår duktigt illa till o från.
    Hoppas att man slipper fler sånna turer.
    Den lill* mådde bra o kickade runder o sög på tummen. Helt overkligt... knappt 6 cm lång
    Nu e de ytterliggare en veckas vila som ordinerats.
    Hoppas alla ni andra har de bra i de härliga vädret
    Kram på er
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Stackars stackars dig, fy fan vad jobbigt. Är det sån hyperemistjofräs, du vet? Alltså sånt extremt gravillamående, eller tror de (och du) att det kommer ge sig?
    Jag som tidigare inte mått illa allas har haft några veckor då jag liksom varit.. havt illamående men mest äcklad om man säger och jag har tänkt på er som blir sjuka på riktigt. Jag lider med dig!

    Härligt att ha fått se bebisen!
  4. 2
    Stackars stackars dig, fy fan vad jobbigt. Är det sån hyperemistjofräs, du vet? Alltså sånt extremt gravillamående, eller tror de (och du) att det kommer ge sig?
    Jag som tidigare inte mått illa allas har haft några veckor då jag liksom varit.. havt illamående men mest äcklad om man säger och jag har tänkt på er som blir sjuka på riktigt. Jag lider med dig!

    Härligt att ha fått se bebisen!
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Jo läkaren har skrivit Hyperemesis eller va de nu heter.
    Men dom tror att de ska vända snart.....har dom sagt några veckor nu..suck. Ja ja hoppas verkligen att de väder mycket snart för detta e INTE kul alls. Jag vill NJUTA av att vara gravid.
    Ja de va helt underbart att få se bebisen. Mannen gick på rosa mol efter det. Hans första ju o NU ser de ut som en bebis...fast väldigt liten
  6. 3
    Jo läkaren har skrivit Hyperemesis eller va de nu heter.
    Men dom tror att de ska vända snart.....har dom sagt några veckor nu..suck. Ja ja hoppas verkligen att de väder mycket snart för detta e INTE kul alls. Jag vill NJUTA av att vara gravid.
    Ja de va helt underbart att få se bebisen. Mannen gick på rosa mol efter det. Hans första ju o NU ser de ut som en bebis...fast väldigt liten
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Härligt med så fina siffror, mindre härligt att du blev inlagd igen :-/ Men nu måste det ju vända snart, varje dag är en dag närmare.
  8. 4
    Härligt med så fina siffror, mindre härligt att du blev inlagd igen :-/ Men nu måste det ju vända snart, varje dag är en dag närmare.
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5

    Skönt att allt såg bra ut!!

    Grattis till lyckat KUB, hoppas hoppas di mår bättre snart! Lider med dig!! Kram
    Linda (*L*) med Isabella-03, Samuel-07 och bf 31/10-11
  10. 5
    Skönt att allt såg bra ut!! Grattis till lyckat KUB, hoppas hoppas di mår bättre snart! Lider med dig!! Kram

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-30, 23:16
  2. Inlagd på förlossningen, hemma igen
    By hannsi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-05-18, 18:59
  3. Hemma igen efter RS...
    By filuren05 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 11:14
  4. Hemma igen efter VUL
    By Alldeles överumplad in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 10:15
  5. Hemma igen efter
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-12, 06:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar