Har börjat jobba!
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    Har börjat jobba!

    Oh, nu har det börjat igen. Jobblivet. Mannen har tagit över därhemma och ska vara hemma tills i jan/feb. Det är med blandade känslor jag är tillbaka. Men, jag försöker se det positiva - nu har jag chansen att få slutföra saker igen, att prata med vuxna, att använda hjärnan etc etc
    Och jag ger maken utrymme att vara hemma och vara hemmapappa (men shit, vad svårt det kan vara att släppa vissa grejor och inte vara kritiskt! DET får jag jobba med.)

    Vi får väl se hur det går, för det känns lite mysko med dygnsrytmer och 4 barn och nya rutiner ännu..
  2. 1
    Har börjat jobba! Oh, nu har det börjat igen. Jobblivet. Mannen har tagit över därhemma och ska vara hemma tills i jan/feb. Det är med blandade känslor jag är tillbaka. Men, jag försöker se det positiva - nu har jag chansen att få slutföra saker igen, att prata med vuxna, att använda hjärnan etc etc
    Och jag ger maken utrymme att vara hemma och vara hemmapappa (men shit, vad svårt det kan vara att släppa vissa grejor och inte vara kritiskt! DET får jag jobba med.)

    Vi får väl se hur det går, för det känns lite mysko med dygnsrytmer och 4 barn och nya rutiner ännu..
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    Oj, vad tiden går! Det gåt säkert jättebra för din man med..

    Jag själv ska börja efter sommarlovet och då lämna över till gubben och jag försöker att inte grubbla över det för mkt men jag ser inte riktigt fram emot det. skulle kunna vara hemmafru om vi hade haft ekonomin till det..Menmen. Det går nog bra. Andra klarar ju av det...
  4. 2
    Oj, vad tiden går! Det gåt säkert jättebra för din man med..

    Jag själv ska börja efter sommarlovet och då lämna över till gubben och jag försöker att inte grubbla över det för mkt men jag ser inte riktigt fram emot det. skulle kunna vara hemmafru om vi hade haft ekonomin till det..Menmen. Det går nog bra. Andra klarar ju av det...

Liknande trådar

  1. Börjat jobba!
    By FiaMia in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-03-26, 15:02
  2. Börjat jobba
    By Malin Lucas o Casper in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-07, 11:21
  3. börjat jobba
    By maja med s och i in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 17:57
  4. Börjat jobba
    By warren in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 22:22
  5. Jag har börjat jobba!
    By tl-67 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-04, 11:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar