Längesen nu
_1006 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    Längesen nu

    jag skrev här.

    Om två dar blir min dotter 11 månader, herregud vad tiden går fort. alldeles för fort.

    Fyra tänder har hon och torsdagen förra veckan tog hon sitt första steg. Och oj vad stolt man blir. Idag blev det 14 steg på raken.

    Mammas älskade duktiga flicka <3

    Hur går det för era små?
  2. 1
    Längesen nu jag skrev här.

    Om två dar blir min dotter 11 månader, herregud vad tiden går fort. alldeles för fort.

    Fyra tänder har hon och torsdagen förra veckan tog hon sitt första steg. Och oj vad stolt man blir. Idag blev det 14 steg på raken.

    Mammas älskade duktiga flicka <3

    Hur går det för era små?
  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2
    ja tänk vad tiden har gått fort.

    Min lille son är 10 1/2 månad och har nu 6 tänder och har just kommit på att det är jätte roligt att gå när man håller han i händerna. Han tycker livet är helt underbart för tillfället

    Vilken duktig lite tjej du har som har gått så många steg, snart springer hon
  4. 2
    ja tänk vad tiden har gått fort.

    Min lille son är 10 1/2 månad och har nu 6 tänder och har just kommit på att det är jätte roligt att gå när man håller han i händerna. Han tycker livet är helt underbart för tillfället

    Vilken duktig lite tjej du har som har gått så många steg, snart springer hon
  5. Medlem sedan
    Jan 2010
    #3
    Oj vad duktigt att din dotter går redan och vad snabbt det gick från ett steg till så många
    Sonen fyller 11 månader imorgon, har 5 tänder och vill också gå hela tiden men bara med hjälp av antingen en tvåfoting eller en lära-gå-vagn
  6. 3
    Oj vad duktigt att din dotter går redan och vad snabbt det gick från ett steg till så många
    Sonen fyller 11 månader imorgon, har 5 tänder och vill också gå hela tiden men bara med hjälp av antingen en tvåfoting eller en lära-gå-vagn
  7. Medlem sedan
    May 2009
    #4

    storbarnen

    Hej, Oj det var inte illa, det går verkligen fort. För två dagar sedan släppte min son det han höll i när ha stod upp och sedan dess har han helt plötsligt jättbra balans och står ofta utan stöd och man behöver bara hålla honom i en hand när han går. Känns som han kan börja gå vilken sekund som helst. Min lillkille blir 11 mån om tio dagar. Det känns bitterljuvt att de har kommit så långt småttingarna. Har inte alls någon lust att börja jobba om mindre än tre månader.
  8. 4
    storbarnen Hej, Oj det var inte illa, det går verkligen fort. För två dagar sedan släppte min son det han höll i när ha stod upp och sedan dess har han helt plötsligt jättbra balans och står ofta utan stöd och man behöver bara hålla honom i en hand när han går. Känns som han kan börja gå vilken sekund som helst. Min lillkille blir 11 mån om tio dagar. Det känns bitterljuvt att de har kommit så långt småttingarna. Har inte alls någon lust att börja jobba om mindre än tre månader.

Liknande trådar

  1. längesen..
    By Fie84 in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 21:11
  2. längesen nu...
    By mammasmelvin in forum _0807 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 11:57
  3. nu var det längesen
    By riesen in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 00:09
  4. Var längesen jag var här...
    By Happy Me in forum Styvfamiljer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 11:24
  5. längesen
    By minica in forum _04 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 15:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar