har köpt hus!
_0505 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    har köpt hus!

    ja nu kommer jag och skriver ot igen men vi har letat hus ett bra tag nu så man är överlycklig. betalade handpenning för ett par veckor sedan och ska flytta in senast d 1 aug.

    vår lägenhet ska komma ut på försäljning slutet av denna veckan är det sagt men jag har inte hört från mäklaren sen i fredags. visning lär troligtvis vara om ett par veckor så om en månad är väl försäljningen av lägenheten klar hoppas jag. vi bor på ett eftertraktakt område här i s-vall så jag tror/hoppas att det ska kunna gå snabbt iaf. håll tummarna för att vi ska få ett bra pris!
    eva_b m linnea&elin
  2. 1
    har köpt hus! ja nu kommer jag och skriver ot igen men vi har letat hus ett bra tag nu så man är överlycklig. betalade handpenning för ett par veckor sedan och ska flytta in senast d 1 aug.

    vår lägenhet ska komma ut på försäljning slutet av denna veckan är det sagt men jag har inte hört från mäklaren sen i fredags. visning lär troligtvis vara om ett par veckor så om en månad är väl försäljningen av lägenheten klar hoppas jag. vi bor på ett eftertraktakt område här i s-vall så jag tror/hoppas att det ska kunna gå snabbt iaf. håll tummarna för att vi ska få ett bra pris!
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Vad kul! Grattis! Det verkar som om huspriserna börjat röra på sig även utanför Stockholms innerstad. Hoppas att ni kommer i huset förr snarare än senare. Mysigt att ha egen täppa att påta i.
  4. 2
    Vad kul! Grattis! Det verkar som om huspriserna börjat röra på sig även utanför Stockholms innerstad. Hoppas att ni kommer i huset förr snarare än senare. Mysigt att ha egen täppa att påta i.
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #3
    tack! ja det har rört på sig ganska markant tycker jag. vår trea som vi köpte för snart 7 år sedan kostade 400000lite drygt. men idag hoppas vi på att få åtminstone 750000 för den. men så bor vi på ett populärt område i stan.

    ja att få flytta åtminstone direkt när vi kommit hem från skåne hade varit kanon. hur som haver så bara vetskapen om att vi sa få flytta gör att man är nöjd hur det än blir.
  6. 3
    tack! ja det har rört på sig ganska markant tycker jag. vår trea som vi köpte för snart 7 år sedan kostade 400000lite drygt. men idag hoppas vi på att få åtminstone 750000 för den. men så bor vi på ett populärt område i stan.

    ja att få flytta åtminstone direkt när vi kommit hem från skåne hade varit kanon. hur som haver så bara vetskapen om att vi sa få flytta gör att man är nöjd hur det än blir.

Liknande trådar

  1. Vi har köpt hus
    By veronica74 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-04-19, 20:01
  2. har köpt en
    By Jessica05 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-24, 20:28
  3. Nu har jag köpt..
    By Piilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-06, 20:19
  4. Vi har köpt hus!!
    By Fru Lind in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-02-05, 23:41
  5. Nu har jag köpt
    By SmillaMilla in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-25, 21:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar