Himmel vilken dålig snurr h
_00/01 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    May 2000
    #1

    Himmel vilken dålig snurr h

    ...härinne! Det är nästan ett år sedan senaste tråden öppnades.
    De mesta tas väl upp i andra snack eller - Gud förbjude! - IRL.
    Hoppas att alla har det bar med sina åre-teens. Jag har en som har en tendens att tycka litet väl synd om sig själv för tillfället. Försöker verkligen vara tålmodig ,men efter 45 minuters ältande om samma sak brukar det tryta och jag ber att få slippa höra exakt samma sak om och om igen, kan vi kanske hitta något annat elände att vältra oss i?
    Mest är det för att hon är kort och att lillasyster nästan är längre (nästan är akademiskt och en vit lögn, hon är längre). Inte mycket att göra åt det, liksom!
    Det blir inte alltid som man tänkt sig. Då får man tänka om!

    K: 010127 (f), V: 030212 (f), A: 050426 (m), A: 070130 (f), H: 100630 (f)

    Mikrobloggar: TinTinsTirader
  2. 1
    Himmel vilken dålig snurr h ...härinne! Det är nästan ett år sedan senaste tråden öppnades.
    De mesta tas väl upp i andra snack eller - Gud förbjude! - IRL.
    Hoppas att alla har det bar med sina åre-teens. Jag har en som har en tendens att tycka litet väl synd om sig själv för tillfället. Försöker verkligen vara tålmodig ,men efter 45 minuters ältande om samma sak brukar det tryta och jag ber att få slippa höra exakt samma sak om och om igen, kan vi kanske hitta något annat elände att vältra oss i?
    Mest är det för att hon är kort och att lillasyster nästan är längre (nästan är akademiskt och en vit lögn, hon är längre). Inte mycket att göra åt det, liksom!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Hej TT. Nä, det är inte mkt som händer härinne. Julli brukar inte tycka synd om sig själv men han har ändrat sig på andra sätt den senaste tiden. Från att ha varit världens snällaste lättaste barn har han blivit retsam mot sin äldsta lillasyster och blir mer arg vid tillsägelser från oss. Antar att det är tonårshumöret som smyger sig fram. Kanske lite samma för K fast det visar sig i tyckasyndomsigsjälvbeteendet?A nnars är han mysig som vanligt, men man får inte gärna krama honom, då blir det lite bråttning tillbaka (tur att jag har två andra småkramisar iallafall). Det går bra för honom i skolan och han sportar mycket. Jag hade tyckt det vore roligt om han ville spela något instrument (spelade gitarr tidigare) men han vägrar.
  4. 2
    Hej TT. Nä, det är inte mkt som händer härinne. Julli brukar inte tycka synd om sig själv men han har ändrat sig på andra sätt den senaste tiden. Från att ha varit världens snällaste lättaste barn har han blivit retsam mot sin äldsta lillasyster och blir mer arg vid tillsägelser från oss. Antar att det är tonårshumöret som smyger sig fram. Kanske lite samma för K fast det visar sig i tyckasyndomsigsjälvbeteendet?A nnars är han mysig som vanligt, men man får inte gärna krama honom, då blir det lite bråttning tillbaka (tur att jag har två andra småkramisar iallafall). Det går bra för honom i skolan och han sportar mycket. Jag hade tyckt det vore roligt om han ville spela något instrument (spelade gitarr tidigare) men han vägrar.

Liknande trådar

  1. Å vilken dålig dag!
    By -Helena m AoM- in forum _1007 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-09, 15:29
  2. Himmel, vilken succé
    By lea-m in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-18, 18:45
  3. Nej vilken dålig dag! :(
    By Ledsen in forum Vikt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 10:57
  4. Vilken dålig stil :(
    By tofsen in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-11-03, 12:21
  5. Vilken dålig vecka det var
    By YoCheri in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 12:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar