Någon som ska föda i augusti/september?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    May 2011
    #1

    Någon som ska föda i augusti/september?

    Väntar första barnet i slutet på sommaren och det skulle vara skoj att hitta andra som också väntar sitt första då.
  2. 1
    Någon som ska föda i augusti/september? Väntar första barnet i slutet på sommaren och det skulle vara skoj att hitta andra som också väntar sitt första då.
  3. Medlem sedan
    May 2011
    #2
    Väntar första barnet i slutet på sommaren och det skulle vara skoj att hitta andra som också väntar sitt första då.
    Jag ska ha den 24 augusti =)
  4. 2
    Väntar första barnet i slutet på sommaren och det skulle vara skoj att hitta andra som också väntar sitt första då.
    Jag ska ha den 24 augusti =)
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Jag väntar också första barnet den 28 augusti!
  6. 3
    Jag väntar också första barnet den 28 augusti!
  7. Medlem sedan
    May 2011
    #4
    Vad kul! Hur mår ni? Har graviditeten gått bra hitills? Jag var hos barnmorskan i veckan och fick lyssna på bebbens hjärtljud, helt underbar känsla!
  8. 4
    Vad kul! Hur mår ni? Har graviditeten gått bra hitills? Jag var hos barnmorskan i veckan och fick lyssna på bebbens hjärtljud, helt underbar känsla!
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #5
    http://www.alltforforaldrar.se/snack...play.php?f=511
    Här finns ankomstgrupp augusti. Här ska ALLA ha i augusti!! En del förstföderskor och en del omföderskor.
    Grupperna kan vara lite svåra att hitta, så jag länkade.
    Själv ska jag ha mitt andra barn i augusti.
  10. 5
    http://www.alltforforaldrar.se/snack...play.php?f=511
    Här finns ankomstgrupp augusti. Här ska ALLA ha i augusti!! En del förstföderskor och en del omföderskor.
    Grupperna kan vara lite svåra att hitta, så jag länkade.
    Själv ska jag ha mitt andra barn i augusti.
  11. Medlem sedan
    May 2011
    #6
    Hej!Jag väntar mitt första barn den 26 augusti!!!!
  12. 6
    Hej!Jag väntar mitt första barn den 26 augusti!!!!
  13. Medlem sedan
    May 2011
    #7
    Många som ska ha då hehe =) Ja då allt har varit bra, fick åka in till sjukhuset förra helgen, hade världens smärta så de fick kolla så allt var bra med den lille herren och det var inget med han så det var ju bra =) Var nog bara jag som var lite lustig kräkts o hade mig men men nu är allt bra =)
    Ja ultraljuden o allt är så häftigt hehe =) Han rör sig massor (pappas gener, för han kan inte vara stilla i 1 minut) !! är det samma hos er =) ?
  14. 7
    Många som ska ha då hehe =) Ja då allt har varit bra, fick åka in till sjukhuset förra helgen, hade världens smärta så de fick kolla så allt var bra med den lille herren och det var inget med han så det var ju bra =) Var nog bara jag som var lite lustig kräkts o hade mig men men nu är allt bra =)
    Ja ultraljuden o allt är så häftigt hehe =) Han rör sig massor (pappas gener, för han kan inte vara stilla i 1 minut) !! är det samma hos er =) ?
  15. Medlem sedan
    Jan 2011
    #8
    Nu mår jag bättre än jag gjorde första halvan av graviditeten. Hade mycket illamående första tiden, men det har gått över helt. Däremot är jag superförkyld och har så varit sen i december... Därtill foglossningar och sammandragningar efter jobbet, men annars är det bra.
    Ska till barnmorskan nästa vecka och hoppas få höra bebis hjärta då!
  16. 8
    Nu mår jag bättre än jag gjorde första halvan av graviditeten. Hade mycket illamående första tiden, men det har gått över helt. Däremot är jag superförkyld och har så varit sen i december... Därtill foglossningar och sammandragningar efter jobbet, men annars är det bra.
    Ska till barnmorskan nästa vecka och hoppas få höra bebis hjärta då!
  17. Medlem sedan
    May 2011
    #9
    du har hunnit med en del på "listan" då hehe =)
  18. 9
    du har hunnit med en del på "listan" då hehe =)
  19. Medlem sedan
    Jan 2011
    #10
    Haha, ja så kan man ju också se det.
  20. 10
    Haha, ja så kan man ju också se det.
  21. Medlem sedan
    May 2011
    #11
    hej! Jag väntar mitt första 16 september. Tycker också det vore kul med fler att "prata med" på samma nivå.
  22. 11
    hej! Jag väntar mitt första 16 september. Tycker också det vore kul med fler att "prata med" på samma nivå.
  23. Medlem sedan
    May 2011
    #12
    Hej !!
    Va roligt =), ja så känner jag lite med faktist =)
  24. 12
    Hej !!
    Va roligt =), ja så känner jag lite med faktist =)
  25. Medlem sedan
    May 2011
    #13
    Hej !
    Två dagar efter mig då heh =) hoppas tiden går fort
  26. 13
    Hej !
    Två dagar efter mig då heh =) hoppas tiden går fort
  27. Medlem sedan
    May 2011
    #14
    Hej!
    Bara två dagar vad kul. Då är du ju verkligen på samma nivå!

    Hur har du mått tidigare och hur känns det nu?
  28. 14
    Hej!
    Bara två dagar vad kul. Då är du ju verkligen på samma nivå!

    Hur har du mått tidigare och hur känns det nu?
  29. Medlem sedan
    May 2011
    #15
    Ja det e vi!
    Jag har mått ganska bra faktist, i början va det ju de där med illamående men försvann vid 3 månader typ och sen har det varit lugnt =) Förra helgen fick vi åka in till förlossningen för jag hade sån värk(nästan som mensvärk men bara på ena sidan..)men det var ingen fara med den lille, bara jag som kräktes o hade mig heh men nu är allt bra igen =) Just nu sparkar han där inne som bara den, inte stilla i en sekund, hans pappa sitter aldirg stilla så det kan vara dom generna haha :P Hur är det själv ?
  30. 15
    Ja det e vi!
    Jag har mått ganska bra faktist, i början va det ju de där med illamående men försvann vid 3 månader typ och sen har det varit lugnt =) Förra helgen fick vi åka in till förlossningen för jag hade sån värk(nästan som mensvärk men bara på ena sidan..)men det var ingen fara med den lille, bara jag som kräktes o hade mig heh men nu är allt bra igen =) Just nu sparkar han där inne som bara den, inte stilla i en sekund, hans pappa sitter aldirg stilla så det kan vara dom generna haha :P Hur är det själv ?
  31. Medlem sedan
    May 2011
    #16
    Hej!

    Det låter ganska likt så som jag har haft det... Förutom förlossningsvändan då...

    Visst är det fantastiskt att känna sparkarna... Jag tror att våran bebis har ärvt en del av sin far med så som det sparkar där inne ibland

    Var är du ifrån?
  32. 16
    Hej!

    Det låter ganska likt så som jag har haft det... Förutom förlossningsvändan då...

    Visst är det fantastiskt att känna sparkarna... Jag tror att våran bebis har ärvt en del av sin far med så som det sparkar där inne ibland

    Var är du ifrån?
  33. Medlem sedan
    May 2011
    #17
    Hehe där ser man =)
    Jag är från Hultsfred, mitt ute i ingenstans känns de som haha :P du da ?
  34. 17
    Hehe där ser man =)
    Jag är från Hultsfred, mitt ute i ingenstans känns de som haha :P du da ?
  35. Medlem sedan
    May 2011
    #18
    Hej!

    Jag bor i Töreboda, 4 mil utanför skövde.

    Jag måste bara kolla om någon av er har upplevt samma som jag: Jag har börjat drömma skumma drömmar om bebisar och förlossningar.
    Någon som känner igen sig?

    I morse kände jag första riktiga sparken (som man definitivt hade sett utanpå magen) så bebisen har gott om krafter där inne!
  36. 18
    Hej!

    Jag bor i Töreboda, 4 mil utanför skövde.

    Jag måste bara kolla om någon av er har upplevt samma som jag: Jag har börjat drömma skumma drömmar om bebisar och förlossningar.
    Någon som känner igen sig?

    I morse kände jag första riktiga sparken (som man definitivt hade sett utanpå magen) så bebisen har gott om krafter där inne!
  37. Medlem sedan
    May 2011
    #19
    Ooops! Jag svarade visst på ett inlägg som inte gällde mig... förlåt. Jag ligger visst lite före er med 16 september....
  38. 19
    Ooops! Jag svarade visst på ett inlägg som inte gällde mig... förlåt. Jag ligger visst lite före er med 16 september....
  39. Medlem sedan
    May 2011
    #20
    Ingen fara :P
    Före ? Jag ska ha i augusti så då blir du lite erfter i sådana fall :P
  40. 20
    Ingen fara :P
    Före ? Jag ska ha i augusti så då blir du lite erfter i sådana fall :P
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. weekend i augusti/september
    By Skilla_J in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-02-24, 10:50
  2. weekend i augusti eller september?
    By Skilla_J in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-22, 00:00
  3. ***BIM-lista Augusti & September***
    By Vänamön in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 21:51
  4. Augusti eller September???????
    By iza78 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-06, 12:29
  5. Augusti eller September???????
    By iza78 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-06, 12:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar