barn och ett nytt förhållande?
Singelmingel
  1. Anonym
    #1

    barn och ett nytt förhållande?

    När är rätt tid och när är det inte rätt tid att presentera sin nya för barnen?
  2. 1
    barn och ett nytt förhållande? När är rätt tid och när är det inte rätt tid att presentera sin nya för barnen?
  3. monka
    #2
    Fel: morgonen efter första dejten.
    Rätt: så snart man känner själv att ens egna barn är redo och att det känns vettigt och klokt. Det kan likagärna vara efter 1½ månad som efter 1 år. Finns inga givna regler liksom
  4. 2
    Fel: morgonen efter första dejten.
    Rätt: så snart man känner själv att ens egna barn är redo och att det känns vettigt och klokt. Det kan likagärna vara efter 1½ månad som efter 1 år. Finns inga givna regler liksom
  5. Anonym
    #3
    min dejt ligger på och vill träffa mina barn och vara med min familj och mina barn frågar när får vi träffa den där lasse som ger dig blommor hela tiden. Jag vet inte, vågar jag? Det blir så allvarligt då.
  6. 3
    min dejt ligger på och vill träffa mina barn och vara med min familj och mina barn frågar när får vi träffa den där lasse som ger dig blommor hela tiden. Jag vet inte, vågar jag? Det blir så allvarligt då.
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4
    Finns inga givna regler, mycket beror nog på hur gamla barnen är och man ska enligt mig vara rätt säker på sin nya innan man blandar in barnen.
  8. 4
    Finns inga givna regler, mycket beror nog på hur gamla barnen är och man ska enligt mig vara rätt säker på sin nya innan man blandar in barnen.
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Jag tycker nog att det måste kännas stabilt över en tid, för att presentera någon ny. Så den där första lyckliga perioden börjat ge med sig och man börjat se lite mer nyktert på allt igen.

    Hur lång tid det tar, oj, det är nog väldigt indivduellt, går nog inte att säga en viss tidsrymd där.

    Samt sedan beror det så klart hur andra "nya" som presenterats tidigare. Om det nu skett. Så det inte är svängdörrar med nya.
  10. 5
    Jag tycker nog att det måste kännas stabilt över en tid, för att presentera någon ny. Så den där första lyckliga perioden börjat ge med sig och man börjat se lite mer nyktert på allt igen.

    Hur lång tid det tar, oj, det är nog väldigt indivduellt, går nog inte att säga en viss tidsrymd där.

    Samt sedan beror det så klart hur andra "nya" som presenterats tidigare. Om det nu skett. Så det inte är svängdörrar med nya.
  11. Anonym
    #6
    Vi träffas nästan aldrig pga att vi båda har barn och han tycker att det börjar bli dax så vi kan träffas mer, men jag vet inte? Vad ska jag säga? är rädd att han ska ledsna.
  12. 6
    Vi träffas nästan aldrig pga att vi båda har barn och han tycker att det börjar bli dax så vi kan träffas mer, men jag vet inte? Vad ska jag säga? är rädd att han ska ledsna.
  13. Medlem sedan
    Nov 2002
    #7
    Fast, tröttnar man p.g.a. det. Då kan det inte vara rätt.

    Om man har barn kan man och vet man förutsättningarna och tar det efter det.
  14. 7
    Fast, tröttnar man p.g.a. det. Då kan det inte vara rätt.

    Om man har barn kan man och vet man förutsättningarna och tar det efter det.
  15. monka
    #8
    Det är DU som ska känna att det är dags och rätt, det har itne han med att göra... Träffar jag nån så kommer han rätt sabbt ha träffat sönerna som är vuxna, men lillan dröjer det med. finns ingen anledning, tid finns över för mig och en ev ny ändå
  16. 8
    Det är DU som ska känna att det är dags och rätt, det har itne han med att göra... Träffar jag nån så kommer han rätt sabbt ha träffat sönerna som är vuxna, men lillan dröjer det med. finns ingen anledning, tid finns över för mig och en ev ny ändå
  17. Medlem sedan
    Mar 2011
    #9
    rätt
  18. 9
    rätt

Liknande trådar

  1. nytt förhållande - går det?
    By Mama Chaka in forum Separation
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-20, 08:24
  2. Nytt förhållande och handikappat barn?
    By BM66 in forum Ryggmärgsbråck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-10-12, 19:22
  3. nytt förhållande
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-01, 17:32
  4. Får ett förhållande nytt liv..
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 00:44
  5. Undringar i nytt förhållande..
    By asa1973 in forum Kärlek & relationer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-14, 13:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar