Rätt klädd?
_00 Alla barn
  1. Anonym mamma1
    #1

    Rätt klädd?

    Min grabbs klass var på studie besök på en bondgård idag.
    Så jag skicka med honom gummistövlar. Tyvärr var det väldigt få av hans klass kompisar som hade stövlar med sig. Fick jag veta av sonen idag.
    Dom flesta hade bara gympa skor.
  2. 1
    Rätt klädd? Min grabbs klass var på studie besök på en bondgård idag.
    Så jag skicka med honom gummistövlar. Tyvärr var det väldigt få av hans klass kompisar som hade stövlar med sig. Fick jag veta av sonen idag.
    Dom flesta hade bara gympa skor.
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Min kille hade nog bara tagit på sig/med sig gummistövlar om man var "tvungen". (ombedd) Han har knappt haft på sig gummistövlar sedan han började skolan.... Han lever i sin gympaskor.
  4. 2
    Min kille hade nog bara tagit på sig/med sig gummistövlar om man var "tvungen". (ombedd) Han har knappt haft på sig gummistövlar sedan han började skolan.... Han lever i sin gympaskor.
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Även här hade hon nog helst tagit gympaskor. Hon har dock börjat använda stövlar lte sen vi köpte lite snyggare och skönare stövlar. Har varit svårt att hitta sköna stövlar till henne. Men jag tycker det är ok med gympaskor när man ska på bondgård.
  6. 3
    Även här hade hon nog helst tagit gympaskor. Hon har dock börjat använda stövlar lte sen vi köpte lite snyggare och skönare stövlar. Har varit svårt att hitta sköna stövlar till henne. Men jag tycker det är ok med gympaskor när man ska på bondgård.
  7. Medlem sedan
    Jun 2009
    #4
    Jag var med en fritids grupp på en bondgård i går. Barnen var 9-11år gamla. Av 8 barn, så var det 3 barn som hade stövlar när vi besökte bondgården
  8. 4
    Jag var med en fritids grupp på en bondgård i går. Barnen var 9-11år gamla. Av 8 barn, så var det 3 barn som hade stövlar när vi besökte bondgården
  9. Medlem sedan
    Apr 2010
    #5

    Gummistövlar

    När min grabb var på studie besök på en bondgård nu i våras. Så rekommenderade skolan gummistövlar. Vad jag vet så hade alla i grabbens klass stövlar på ´sig under studie besöket.
  10. 5
    Gummistövlar När min grabb var på studie besök på en bondgård nu i våras. Så rekommenderade skolan gummistövlar. Vad jag vet så hade alla i grabbens klass stövlar på ´sig under studie besöket.

Liknande trådar

  1. Kom på att jag var klädd
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-29, 16:22
  2. Rätt klädd?
    By EllaNora in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-14, 08:22
  3. Granen är klädd o
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 19:17
  4. Är jag rätt klädd?
    By lyxigacattis in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 13:51
  5. Rätt klädd i USA?
    By Besökare in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-09-30, 20:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar