Missfall- testar pos?
_1005 Majbarn
  1. Anonym
    #1

    Missfall- testar pos?

    Hur är detta med om man testar possivt men har missfall??
    Om man testa igår blöder idag? Hur länge efter ett pågående/avslutat missfall testar man possitivt?? Någon som vet eller har tankar?? Tack på förhand!
  2. 1
    Missfall- testar pos? Hur är detta med om man testar possivt men har missfall??
    Om man testa igår blöder idag? Hur länge efter ett pågående/avslutat missfall testar man possitivt?? Någon som vet eller har tankar?? Tack på förhand!
  3. Anonym
    #2
    Kan ju ej kalla att jag har rikliga blödningar eller så.. utan kommer mer rosa/brun/rött på papperet när man torkar sig.
  4. 2
    Kan ju ej kalla att jag har rikliga blödningar eller så.. utan kommer mer rosa/brun/rött på papperet när man torkar sig.
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Minns inte hur det var med det där... Men man kan väl få små "blödningar" i början av graviditeten utan att det är missfall. Prova att fråga under planera barn eller gravid...
  6. 3
    Minns inte hur det var med det där... Men man kan väl få små "blödningar" i början av graviditeten utan att det är missfall. Prova att fråga under planera barn eller gravid...
  7. Medlem sedan
    Sep 2009
    #4
    Jag blödde i början av min graviditet med Julia. I v 11 tror jag t.om. Jag blödde då i 5 dagar som mensblödning. Men det var normalt sa sjukrådgivningen för att det kunde vara så att kroppen inte fattat att jag var gravid så jag fick mens.

    Hoppas det inte är missfall på gång för dig. Håller tummarna.
  8. 4
    Jag blödde i början av min graviditet med Julia. I v 11 tror jag t.om. Jag blödde då i 5 dagar som mensblödning. Men det var normalt sa sjukrådgivningen för att det kunde vara så att kroppen inte fattat att jag var gravid så jag fick mens.

    Hoppas det inte är missfall på gång för dig. Håller tummarna.
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5
    det tar några dagar efter ett missfall innan graviditetshormonerna försvinner ur kroppen
  10. 5
    det tar några dagar efter ett missfall innan graviditetshormonerna försvinner ur kroppen
  11. Medlem sedan
    Oct 2004
    #6
    Det tar kanske 2 veckor innan hormonerna är ute ur kroppen och ett grav test visar negativt. Men det kan vara rester kvar som kroppen behvöer hjälp med att få ut dvs skarpning. Sedan kan man blöda fast man är gravid också.

    Jag har fått 4 missfall. Har också haft 4 lyckade graviditeter. Varav i den ena blödde jag 3 gånger, varav en gång rikligt!
  12. 6
    Det tar kanske 2 veckor innan hormonerna är ute ur kroppen och ett grav test visar negativt. Men det kan vara rester kvar som kroppen behvöer hjälp med att få ut dvs skarpning. Sedan kan man blöda fast man är gravid också.

    Jag har fått 4 missfall. Har också haft 4 lyckade graviditeter. Varav i den ena blödde jag 3 gånger, varav en gång rikligt!
  13. Anonym
    #7
    Det där verkar vara jätteolika.
    Jag fick missfall förra torsdagen i v6 och mitt gravtest visade neg dagen efter.

    Är du orolig kontakta en gyn och be de göra ett VUL.

    I vilken vecka är du??
  14. 7
    Det där verkar vara jätteolika.
    Jag fick missfall förra torsdagen i v6 och mitt gravtest visade neg dagen efter.

    Är du orolig kontakta en gyn och be de göra ett VUL.

    I vilken vecka är du??
  15. Anonym
    #8
    Jag var i v 7 har nu gått 2.5 vecka sen det inträffade och känner fortfarande grav symtom.. blödde i fem dagar sen ingenting.. Vet ej riktigt hur jag ska göra?? Ska man ta ett test o kolla?? Men visar det positivt behöver man ju alltså ej vara gravid på *riktigt*
  16. 8
    Jag var i v 7 har nu gått 2.5 vecka sen det inträffade och känner fortfarande grav symtom.. blödde i fem dagar sen ingenting.. Vet ej riktigt hur jag ska göra?? Ska man ta ett test o kolla?? Men visar det positivt behöver man ju alltså ej vara gravid på *riktigt*
  17. Anonym
    #9
    Om jag vore dig så skulle jag ringa gyn och boka tid för ett VUL.

    Man kan ju ha mensliknande blödningar i början av grav så det måste ju inte vara ett MF och ända sättet att få riktig klarhet i det är att kontakta gyn.

    Håller tummar och tår för att du får veta hur det står till!
  18. 9
    Om jag vore dig så skulle jag ringa gyn och boka tid för ett VUL.

    Man kan ju ha mensliknande blödningar i början av grav så det måste ju inte vara ett MF och ända sättet att få riktig klarhet i det är att kontakta gyn.

    Håller tummar och tår för att du får veta hur det står till!

Liknande trådar

  1. Missfall- testar pos?
    By Anonym in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-05-26, 20:29
  2. missfall=inget missfall!!!
    By loppan74 in forum _0805 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 08:26
  3. Varför missfall på missfall?
    By mantra in forum Missfall
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-17, 13:11
  4. Missfall?
    By anonymt namn in forum Missfall
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 07:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar