Ny här
Hjärnskador
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Ny här

    hejsan ja är ganska ny här då ja nyss har fått reda på att min dotter är sjuk för hennes hjärnbalk är inte riktigt utvecklad som den ska någon som har nå liknande känner mig så ensam
  2. 1
    Ny här hejsan ja är ganska ny här då ja nyss har fått reda på att min dotter är sjuk för hennes hjärnbalk är inte riktigt utvecklad som den ska någon som har nå liknande känner mig så ensam
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Jag förstår att det måste kännas ensamt, men tyvärr är det väldigt tyst på det här forumet. Det bör nog finnas andra forum för föräldrar med barn som har hjärnskador som har fler som skriver. Har du kontakt med Habiliteringen? Eller en kurator? De kan kanske tipsa dig. Lycka till!
  4. 2
    Jag förstår att det måste kännas ensamt, men tyvärr är det väldigt tyst på det här forumet. Det bör nog finnas andra forum för föräldrar med barn som har hjärnskador som har fler som skriver. Har du kontakt med Habiliteringen? Eller en kurator? De kan kanske tipsa dig. Lycka till!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar