Kanske.....
_0806 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    Kanske.....

    Kanske kanske blir det en 12:a här med..;-)..håll tummarna för att det går vägen Inget jag pratat om på fb så skriv inget där ;-) pok på er och ha en härlig lördag!! Saknar alla våra snack här inne kände jag nu
    **Caesar 5/6-08** Mamma o Pappas prins!!**
  2. 1
    Kanske..... Kanske kanske blir det en 12:a här med..;-)..håll tummarna för att det går vägen Inget jag pratat om på fb så skriv inget där ;-) pok på er och ha en härlig lördag!! Saknar alla våra snack här inne kände jag nu
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Iiiih spännande! Men du menar 2:a va?! *asg* Vilken vecka är du i?

    Ja det är väldigt tyst här inne.

    Själv har jag 4 veckor kvar till bf och är stor som ett hus.... men jag har inga krämpor alls förutom nästäppa.
  4. 2
    Iiiih spännande! Men du menar 2:a va?! *asg* Vilken vecka är du i?

    Ja det är väldigt tyst här inne.

    Själv har jag 4 veckor kvar till bf och är stor som ett hus.... men jag har inga krämpor alls förutom nästäppa.
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Iiiih spännande! Men du menar 2:a va?! *asg* Vilken vecka är du i?

    Ja det är väldigt tyst här inne.

    Själv har jag 4 veckor kvar till bf och är stor som ett hus.... men jag har inga krämpor alls förutom nästäppa.
    hihi..nä jag menade faktiskt 12:a för det blir en 2012:a isf men en 2:a blir det ju med
    Har idag plussat men det var väldigt svagt och jag gjorde det på senare på dagen så jag vågar inte ta ut nåt i förskott..men jag kan inte hålla tyst heller och jag känner strunt samma...skulle det inte gå vägen skulle jag vilja prata om det iaf och då kvittar det tyckte jag om jag säger det nu eller sen

    Jisses ja..undrade just hur länge du hade kvar..är ju snart ju!!!! vet ni vad det blir? gud vad roligt! kram
    **Caesar 5/6-08** Mamma o Pappas prins!!**
  6. 3
    Iiiih spännande! Men du menar 2:a va?! *asg* Vilken vecka är du i?

    Ja det är väldigt tyst här inne.

    Själv har jag 4 veckor kvar till bf och är stor som ett hus.... men jag har inga krämpor alls förutom nästäppa.
    hihi..nä jag menade faktiskt 12:a för det blir en 2012:a isf men en 2:a blir det ju med
    Har idag plussat men det var väldigt svagt och jag gjorde det på senare på dagen så jag vågar inte ta ut nåt i förskott..men jag kan inte hålla tyst heller och jag känner strunt samma...skulle det inte gå vägen skulle jag vilja prata om det iaf och då kvittar det tyckte jag om jag säger det nu eller sen

    Jisses ja..undrade just hur länge du hade kvar..är ju snart ju!!!! vet ni vad det blir? gud vad roligt! kram
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    Det är en tjej Ska blir spännande och se när hon vill ut.
  8. 4
    Det är en tjej Ska blir spännande och se när hon vill ut.

Liknande trådar

  1. Kanske, kanske, viskar tyst
    By *Es mamma* in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-02-01, 19:27
  2. Kanske kanske blev ett + idag!
    By Anonym in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-02-13, 11:45
  3. Kanske kanske hundägare igen?
    By sprengja in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-09-17, 19:48
  4. Kanske, kanske börjar illamåendet
    By Maon in forum _0907 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-17, 21:12
  5. Smakis-lycka! :-) Kanske, kanske...
    By Louise m E02 + Eric 0818 in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-23, 11:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar