Tappar hår!
_1006 Junibarn
  1. Anonym
    #1

    Tappar hår!

    Lilla knodden fyller snart 1 år och jag slutade amma när han var 4 månader. Nu fäller jag så mycket hår! Har hört att man kan göra det efter graviditet. Någon som känner igen sig? Himla tråkigt
  2. 1
    Tappar hår! Lilla knodden fyller snart 1 år och jag slutade amma när han var 4 månader. Nu fäller jag så mycket hår! Har hört att man kan göra det efter graviditet. Någon som känner igen sig? Himla tråkigt
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Jag tappar också fruktansvärt mycket hår. Slutade amma när han var 8 mån, så jag vet inte om det har något med saken att göra... men jag tycker det är konstigt att jag tappar fortfarande :/
  4. 2
    Jag tappar också fruktansvärt mycket hår. Slutade amma när han var 8 mån, så jag vet inte om det har något med saken att göra... men jag tycker det är konstigt att jag tappar fortfarande :/
  5. Medlem sedan
    Jan 2010
    #3
    Själv har jag slutat tappa hår vilket är jätteskönt. Men under graviditeten tappar du inget hår (åtminstone inte som vanligt) så det är det håret du inte tappade förut som tas igen efter förlossning. Mitt håravfall kom 2-3 månader efter förlossning (under amning) och höll i sig i flera månader men är dock slut sedan några månader nu!
  6. 3
    Själv har jag slutat tappa hår vilket är jätteskönt. Men under graviditeten tappar du inget hår (åtminstone inte som vanligt) så det är det håret du inte tappade förut som tas igen efter förlossning. Mitt håravfall kom 2-3 månader efter förlossning (under amning) och höll i sig i flera månader men är dock slut sedan några månader nu!
  7. Medlem sedan
    Oct 2009
    #4
    Jag tappade jätte mycket hår!!!! Och då menar jag otroligt mycket, hårbotten syntes från tinningen och jag blev livrädd! Jag har aldrig tappat så mycket hår med mina tre tidigare graviditeter som nu med fjärde barnet. Men jag har nu ätit Priorin från apoteket i 6 månaders kur. Rätt så dyrt men SUPER BRA!!!!!!!! Nu är mitt hår mycket tjockare än jag någonsin haft och mycket starkare och längre!!!! : ) Värt varenda krona.
  8. 4
    Jag tappade jätte mycket hår!!!! Och då menar jag otroligt mycket, hårbotten syntes från tinningen och jag blev livrädd! Jag har aldrig tappat så mycket hår med mina tre tidigare graviditeter som nu med fjärde barnet. Men jag har nu ätit Priorin från apoteket i 6 månaders kur. Rätt så dyrt men SUPER BRA!!!!!!!! Nu är mitt hår mycket tjockare än jag någonsin haft och mycket starkare och längre!!!! : ) Värt varenda krona.

Liknande trådar

  1. Jag tappar hår!
    By cilia m june & lisa in forum _0907 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-09, 11:30
  2. Tappar hår...
    By Gina70 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 09:12
  3. Tappar ni hår?
    By Lilla trean och jag in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 21:00
  4. Tappar hår!
    By Husan m 2 syskon in forum _0705 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-26, 16:10
  5. Tappar hår!!
    By Petra in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 14:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar