Snart bebis här också! :)
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2007
    #1

    Snart bebis här också! :)

    Hej på er!
    Är inte så ofta jag är här inne, men får bli ändring på det nu
    fd "Leiasmamma" här, jag har ju bytt namn här på AFF.

    Vi ska också ha en bebis snart! 5 augusti är det beräknat, så på fredag går vi in i v.30. Ska bli helt underbart. Det är en efterlängtad knodd verkligen. Hade två missfall innan denna graviditeten, men denna gång så ville det sig väl!!

    Jag har dock fått en massa förvärkar, som är lite väl täta när jag stressar, står o går, så jag är sjukskriven sedan månadsskiftet. Vi får hoppas att lillen vill stanna så länge han kan. (Dock går ju kontraktet på den lilla ettan m kokvrå ut 5 aug, så då får han gärna flytta ut... )

    Med Leia är allting bra, hon är så stolt över att bli storasyster. Och så har hon blivit kär också. Hon vill gifta sig med en pojke på förskolan och undrar när hon kan få en bebis i magen... haha... de är för söta. Hur är det med era små (ja de börjar ju bli stora barn nu!).

    kram på er!!
  2. 1
    Snart bebis här också! :) Hej på er!
    Är inte så ofta jag är här inne, men får bli ändring på det nu
    fd "Leiasmamma" här, jag har ju bytt namn här på AFF.

    Vi ska också ha en bebis snart! 5 augusti är det beräknat, så på fredag går vi in i v.30. Ska bli helt underbart. Det är en efterlängtad knodd verkligen. Hade två missfall innan denna graviditeten, men denna gång så ville det sig väl!!

    Jag har dock fått en massa förvärkar, som är lite väl täta när jag stressar, står o går, så jag är sjukskriven sedan månadsskiftet. Vi får hoppas att lillen vill stanna så länge han kan. (Dock går ju kontraktet på den lilla ettan m kokvrå ut 5 aug, så då får han gärna flytta ut... )

    Med Leia är allting bra, hon är så stolt över att bli storasyster. Och så har hon blivit kär också. Hon vill gifta sig med en pojke på förskolan och undrar när hon kan få en bebis i magen... haha... de är för söta. Hur är det med era små (ja de börjar ju bli stora barn nu!).

    kram på er!!
  3. Medlem sedan
    Jul 2006
    #2
    Grattis. Härligt med bebis igen. Hoppas förvärkarna minskar nu när du är hemma från jobbet så de sista veckorna av graviditeten blir bra också.
    Ja, de börjar bli stora våra 4,5 -åringar. Alla åldrar har sin charm.
  4. 2
    Grattis. Härligt med bebis igen. Hoppas förvärkarna minskar nu när du är hemma från jobbet så de sista veckorna av graviditeten blir bra också.
    Ja, de börjar bli stora våra 4,5 -åringar. Alla åldrar har sin charm.
  5. Medlem sedan
    Apr 2006
    #3
    Åh jag håller tummarna för dig att allt går bra och att du orkar stå ut med värmen i sommar. Min Fanny är oxå kär.....de e ju nästan 5 år...men lite tidigt än va
  6. 3
    Åh jag håller tummarna för dig att allt går bra och att du orkar stå ut med värmen i sommar. Min Fanny är oxå kär.....de e ju nästan 5 år...men lite tidigt än va

Liknande trådar

  1. Bebis här också!
    By joschy in forum _1109 Septemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-09-11, 13:25
  2. Jag har också en bebis :)
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-07-28, 14:17
  3. Och jag går nog också snart...
    By ~Frida~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-17, 21:56
  4. Jag vill också ha bebis snart!
    By elsasmamma + BF19/4 in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 12:10
  5. Nu hoppas jag också på bebis snart
    By Kina m 2 + bf 27/1 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-14, 16:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar