Gattis
_0905 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    Gattis

    Grattis till alla 2-åringar! Nu borde väl alla(?) hunnit fylla år. Jag hoppas att ni alla haft underbara tvåårsfiranden. Vad stora våra små hunnit bli!
    Lycklig och stolt mamma till Emilia född 20:e maj 2009
  2. 1
    Gattis Grattis till alla 2-åringar! Nu borde väl alla(?) hunnit fylla år. Jag hoppas att ni alla haft underbara tvåårsfiranden. Vad stora våra små hunnit bli!
  3. Medlem sedan
    May 2011
    #2
    Tack så mycket, från Arvid .

    Min 2-åring har hunnit med att äta mycket tårta och han klagar absolut inte. För hans del skulle det säkert gå bra att äta tårta precis varenda dag .

    Arvid älskar bilar och allt annat som rullar så det har blivit många lastbilar, bilar, motorcyklar mm mm i födelsedagspresent. Han är supernöjd och så fort han har öppnat ett paket och det var en bil där så var han klar med att öppna paket och ville gå och leka .

    Ja, de har verkligen blivit stora!
  4. 2
    Tack så mycket, från Arvid .

    Min 2-åring har hunnit med att äta mycket tårta och han klagar absolut inte. För hans del skulle det säkert gå bra att äta tårta precis varenda dag .

    Arvid älskar bilar och allt annat som rullar så det har blivit många lastbilar, bilar, motorcyklar mm mm i födelsedagspresent. Han är supernöjd och så fort han har öppnat ett paket och det var en bil där så var han klar med att öppna paket och ville gå och leka .

    Ja, de har verkligen blivit stora!
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    Låter som ett lyckat firande
  6. 3
    Låter som ett lyckat firande
  7. Medlem sedan
    Dec 2008
    #4
    Tackar tackar. Grattis själv.
    Vi hade kalas hemma med en massa barn. Det blev hembakad tårta som höll på att bli misslyckad då grädden inte ville som jag med det blev bra till slut. Det var första firandet i nya huset så det var gott om plats för alla barnen att springa runt på.
  8. 4
    Tackar tackar. Grattis själv.
    Vi hade kalas hemma med en massa barn. Det blev hembakad tårta som höll på att bli misslyckad då grädden inte ville som jag med det blev bra till slut. Det var första firandet i nya huset så det var gott om plats för alla barnen att springa runt på.
  9. Medlem sedan
    Jun 2009
    #5
    Härligt med både lyckad tårta och mer plats för alla! Jag njuter fortfarande av nyheten av att ha hus (fast vi vid det här laget bott här i över ett år - men o så härligt det är!)
  10. 5
    Härligt med både lyckad tårta och mer plats för alla! Jag njuter fortfarande av nyheten av att ha hus (fast vi vid det här laget bott här i över ett år - men o så härligt det är!)

Liknande trådar

  1. Gattis Cilia!
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-03-14, 18:50
  2. Gattis Jakob!!!!!! :-D
    By Humla med tre in forum _0506 Junibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-19, 06:39
  3. Gattis Nettikan
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 16:07
  4. Gattis i efterskott gäget
    By Nell in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 23:12
  5. Gattis mammas hjärta..
    By mamin in forum _05 Vårbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 09:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar