Tips!
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2010
    #1

    Tips!

    Träffade en kompis idag och fick ett bra tips. Om de har body på sig och man ska byta blöja så öppnar man knapparna, drar upp de båda flikarna (en fram och en bak) och knäpper över ena axeln. Såg riktigt smidigt ut när man har ett barn som står.
  2. 1
    Tips! Träffade en kompis idag och fick ett bra tips. Om de har body på sig och man ska byta blöja så öppnar man knapparna, drar upp de båda flikarna (en fram och en bak) och knäpper över ena axeln. Såg riktigt smidigt ut när man har ett barn som står.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    det där känns igen, it´s all coming back to me.... *nynnar*
    Som tur är för mig, har jag lugna barn på skötbordet, det låter som om många av er har det svettigt.
  4. 2
    det där känns igen, it´s all coming back to me.... *nynnar*
    Som tur är för mig, har jag lugna barn på skötbordet, det låter som om många av er har det svettigt.
  5. Medlem sedan
    Apr 2010
    #3
    Hahahaha nej min lilla L ligger där han ligger. Men vist kan jag hålla med om att det är många som börjat att röra på sig. Tycke bara att det var smart.
  6. 3
    Hahahaha nej min lilla L ligger där han ligger. Men vist kan jag hålla med om att det är många som börjat att röra på sig. Tycke bara att det var smart.
  7. Medlem sedan
    Sep 2010
    #4
    ååh, det lät inte dumt kanske klarar sig bodyn då också om hon ligger ner och har fötterna i ansiktet när hon kissar så det rinner över magen...
  8. 4
    ååh, det lät inte dumt kanske klarar sig bodyn då också om hon ligger ner och har fötterna i ansiktet när hon kissar så det rinner över magen...
  9. Medlem sedan
    Apr 2010
    #5
    Provade igår och det funkade väldigt bra. Peciellt praktiskt när man har bodyklänning.
  10. 5
    Provade igår och det funkade väldigt bra. Peciellt praktiskt när man har bodyklänning.

Liknande trådar

  1. vätske tips ??? äta själv tips??
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 21:35
  2. Tips, tips efterlyses.....
    By sienna in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-03-01, 21:18
  3. tips om sida med tips & råd
    By Petra-4barn in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-15, 15:12
  4. Tips, tips önskas.
    By e in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 02:22
  5. vill ha tips + ett tips till er
    By Petra-4barn in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 16:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar