Så var förskoletiden slut!!!!!!!!!!!!!!
_0409 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Så var förskoletiden slut!!!!!!!!!!!!!!

    Våra knott blir förstagluttare hörrni! Helt otroligt I 7 års tid har vi från och till, mer eller mindre, skrivit här inne om våra barn. Flera av er kommer jag så väl ihåg när vi skulle föda och en efter en åkte in på förlossningen och man satt och väntade vid datorn för att se uppdaterat inlägg från ngn vänlig själ som hjälpte till att informera oss andra om att bebisen hade kommit. Jag minns förlossningsberättelser, vissa med fasa och andra mer lättsamma. Ni var mitt stora stöd under de första åren med Alicia, utan er vet jag knappt vad jag skulle ha gjort och jag kommer faktiskt med säkerhet alltid att minnas den här gruppen. Leons grupp blev aldrig lika intensiv och nära som denna blev. Jag har träffat så många av er och har flera av er än idag på Facebook Diskussioner, tips, tricks, glädje, sorg, enkäter

    Önskar er alla en underbar sommar!!!

    Cami med Alicia
  2. 1
    Så var förskoletiden slut!!!!!!!!!!!!!! Våra knott blir förstagluttare hörrni! Helt otroligt I 7 års tid har vi från och till, mer eller mindre, skrivit här inne om våra barn. Flera av er kommer jag så väl ihåg när vi skulle föda och en efter en åkte in på förlossningen och man satt och väntade vid datorn för att se uppdaterat inlägg från ngn vänlig själ som hjälpte till att informera oss andra om att bebisen hade kommit. Jag minns förlossningsberättelser, vissa med fasa och andra mer lättsamma. Ni var mitt stora stöd under de första åren med Alicia, utan er vet jag knappt vad jag skulle ha gjort och jag kommer faktiskt med säkerhet alltid att minnas den här gruppen. Leons grupp blev aldrig lika intensiv och nära som denna blev. Jag har träffat så många av er och har flera av er än idag på Facebook Diskussioner, tips, tricks, glädje, sorg, enkäter

    Önskar er alla en underbar sommar!!!

    Cami med Alicia
  3. Medlem sedan
    Oct 2001
    #2
    Ja, det är helt otroligt! För Juni är det en så stor grej att börja i ettan, trots att hon har gått i "nollan" i samma hus. Men nu blir det mer på riktigt, med en riktig fröken och med riktiga läxor. Spännande!
  4. 2
    Ja, det är helt otroligt! För Juni är det en så stor grej att börja i ettan, trots att hon har gått i "nollan" i samma hus. Men nu blir det mer på riktigt, med en riktig fröken och med riktiga läxor. Spännande!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Absolut spännande!
  6. 3
    Absolut spännande!

Liknande trådar

  1. Helt slut men det gick bra...till slut
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-04-16, 15:15
  2. Nu är glada julen slut slut slut
    By **Emilia** in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-01-13, 22:32
  3. Saknar förskoletiden.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-15, 11:53
  4. Nu är glada julen slut slut slut
    By Kiddan i v 35 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 05:55
  5. Nu är glada julen slut slut slut
    By Play in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-27, 18:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar