Bajsar på dagis nu
_0802 Februaribarn
  1. maylin
    #1

    Bajsar på dagis nu

    Tidigare vägrade Albin att bajsa borta. Då bajsade han hellre ner sig i byxan på dagis, men det har vänt och han går på toaletten där med nu. Det känns skönt. Kissa på toaletten har han gjort länge på dagis och var än vi varit.
    Var på utvecklingssamtal på dagis idag och allt annat är bara bra förutom talet som han är lite sen med. Men det kommer nog det också.
    Känns skönt att han trivs med sina kamrater på dagis och längtar dit ibland. Då slipper man ha samvetskval över att han är där en hel del på veckorna.
  2. 1
    Bajsar på dagis nu Tidigare vägrade Albin att bajsa borta. Då bajsade han hellre ner sig i byxan på dagis, men det har vänt och han går på toaletten där med nu. Det känns skönt. Kissa på toaletten har han gjort länge på dagis och var än vi varit.
    Var på utvecklingssamtal på dagis idag och allt annat är bara bra förutom talet som han är lite sen med. Men det kommer nog det också.
    Känns skönt att han trivs med sina kamrater på dagis och längtar dit ibland. Då slipper man ha samvetskval över att han är där en hel del på veckorna.
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    Vad skönt!

    Så skönt när såna spärrar släpper.
    Och definitivt skönt att han trivs på dagis! Min lillkille gör det med, en faktiskt gillar han att vara hemma och slappa mer än han gillar att vara på dagis.
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    Vad skönt! Så skönt när såna spärrar släpper.
    Och definitivt skönt att han trivs på dagis! Min lillkille gör det med, en faktiskt gillar han att vara hemma och slappa mer än han gillar att vara på dagis.

Liknande trådar

  1. ont när hon bajsar
    By Mama Chaka in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 15:21
  2. Bajsar ner sig
    By anonymt namn in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 22:23
  3. Bajsar på sig...
    By bekymrad in forum Barnsjukdomar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 14:05
  4. Bajsar på sig
    By loppan3 in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-09-01, 18:25
  5. Min dotter bajsar ner sig på dagis
    By Olivias mamma Anna in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-18, 08:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar