4 årskontoll
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    4 årskontoll

    Hej

    Hur stora var era barn på 4 års kontrollen? Mattias var 107cm & vägde 17kg(tror jag det var). Han har varit lite sen i talet men nu har det börja släppa .

    Till hösten börjar han på 5 års verksamhet. En förberedelse inför förskolan.
    Fem fingrar ska skydda dig
    Ett i månen,
    Ett i solen,
    Ett i polstjärnan bakom molnen
    Ett i hopp, och ett i tro.



    Mattias 061230 Jennie 081229
  2. 1
    4 årskontoll Hej

    Hur stora var era barn på 4 års kontrollen? Mattias var 107cm & vägde 17kg(tror jag det var). Han har varit lite sen i talet men nu har det börja släppa .

    Till hösten börjar han på 5 års verksamhet. En förberedelse inför förskolan.
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Jag minns inte men han behöver strl 122 nu. han är också sen med uttalet men det går åt rätt håll. har gjort två besök hos logoped och hon sade att det är normalt, bara att vänta ut honom. han har mkt bra språk f.ö men uttalet är inte klockrent direkt.
  4. 2
    Jag minns inte men han behöver strl 122 nu. han är också sen med uttalet men det går åt rätt håll. har gjort två besök hos logoped och hon sade att det är normalt, bara att vänta ut honom. han har mkt bra språk f.ö men uttalet är inte klockrent direkt.

Liknande trådar

  1. Nej, var på 4-årskontoll idag.
    By Lotta m Tova 030306 in forum _03 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-15, 22:24
  2. 1-årskontoll
    By Siv m. D&S in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 09:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar