Retsticka
_0804 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Retsticka

    har min lillfia blivit. Hon provocerar väldigt mycket och testar mamma. Dessemellan gör hon bus med glimten i ögat.
    Vad händer hos er?
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  2. 1
    Retsticka har min lillfia blivit. Hon provocerar väldigt mycket och testar mamma. Dessemellan gör hon bus med glimten i ögat.
    Vad händer hos er?
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    Halleluja, vår trotsunge har försvunnit!

    Och tillbaka är underbara goa Lovis! Så så speciellt retig är hon inte just nu i alla fall...
    Hon tyckte själv det var jättejobbigt i slutet av trotsperioden och kunde säga: "Mamma, jag vill inte att tjorvet ska komma tillbaka" eller "Mamma, kan vi inte sudda bort Tjorv-Lovis!" Sötungen.

    Nu är hon ljuvligt glad och kramgo igen. Och mamma och pappa duger precis lika bra! Och storasyster.

    //A
    ~ Thea augusti -04 ~
    ~ Lovis april -08 ~

  4. 2
    Halleluja, vår trotsunge har försvunnit! Och tillbaka är underbara goa Lovis! Så så speciellt retig är hon inte just nu i alla fall...
    Hon tyckte själv det var jättejobbigt i slutet av trotsperioden och kunde säga: "Mamma, jag vill inte att tjorvet ska komma tillbaka" eller "Mamma, kan vi inte sudda bort Tjorv-Lovis!" Sötungen.

    Nu är hon ljuvligt glad och kramgo igen. Och mamma och pappa duger precis lika bra! Och storasyster.

    //A
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3

    då finns det hopp

    säjer du Idag råkade Fridis somna, det var i och för sig lägligt för då kunde min grabb passa medan jag hämtade annat barn på kalas i närheten. Men den blunden fick jag straff för för vildare och mer retsam jämfotahoppande tjej är svårt att hitta. Det tog liksom inte slut heller. Genom hela programmet "kvällen är din " danshoppade hon i vardagsrummet, köket och upp och ner i soffan.
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Jost med Busfröna ♥ ¸.•°´¯) ♥
  6. 3
    då finns det hopp säjer du Idag råkade Fridis somna, det var i och för sig lägligt för då kunde min grabb passa medan jag hämtade annat barn på kalas i närheten. Men den blunden fick jag straff för för vildare och mer retsam jämfotahoppande tjej är svårt att hitta. Det tog liksom inte slut heller. Genom hela programmet "kvällen är din " danshoppade hon i vardagsrummet, köket och upp och ner i soffan.
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Här har blixten plötsligt slutat kunna klä på sig själv! han måste ha hjälp, helst av mamma, men gärna av storebror eller min man.

    Knasiga treåringar!
  8. 4
    Här har blixten plötsligt slutat kunna klä på sig själv! han måste ha hjälp, helst av mamma, men gärna av storebror eller min man.

    Knasiga treåringar!

Liknande trådar

  1. Vilken retsticka!
    By Malo in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-02, 09:28
  2. Vilken retsticka!
    By Malo in forum _0805 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-01, 20:09
  3. Retsticka
    By FruPeru in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-19, 15:30
  4. retsticka?
    By Malin IGAF in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-09, 22:04
  5. Min dotter är en retsticka
    By mallimell+3 in forum _03 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 14:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar