Det närmar sig förlossning...
Hjärtfel - barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2003
    #1

    Det närmar sig förlossning...

    ...håll tummarna för mig och bebisen, att den är frisk. På tisdag är det dags för snitt. I v20 hade den ju för många extraslag men sen har den inte fått förhöjd puls, så det är kanske ingenting.

    Jag hoppas på att ha så lite som möjligt med neo och barnkardiologen att göra som möjligt den här gången.

    Fast när bebisen är två dagar har S sitt årliga besök på hjärtis, så då hoppas jag vara på benen och kunna vara med.


    M
    Trebarnsmamma, 0408, 0804 och 1106.
  2. 1
    Det närmar sig förlossning... ...håll tummarna för mig och bebisen, att den är frisk. På tisdag är det dags för snitt. I v20 hade den ju för många extraslag men sen har den inte fått förhöjd puls, så det är kanske ingenting.

    Jag hoppas på att ha så lite som möjligt med neo och barnkardiologen att göra som möjligt den här gången.

    Fast när bebisen är två dagar har S sitt årliga besök på hjärtis, så då hoppas jag vara på benen och kunna vara med.


    M
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    Håller tummarna för er och hoppas på att allting löser sig!
  4. 2
    Håller tummarna för er och hoppas på att allting löser sig!
  5. Medlem sedan
    Dec 2003
    #3
    Siri är född! Och hon mår bra, rutinbarnläkarkollen just avklarad.

    När hon kom hade hon lite störd andning vilket gav mig panik-Flashback till Sixtens födelse. Men barnläkare tittade på henne med en gång och när dom sade : inget blåsljud! Kunde jag slappna av.

    Nu är hon snart två dygn och andas fint och hjärtat slår som det ska.

    Och om en timme är det dags för Sixtens årliga koll på hjärtis, i huset här intill.

    Kram!
  6. 3
    Siri är född! Och hon mår bra, rutinbarnläkarkollen just avklarad.

    När hon kom hade hon lite störd andning vilket gav mig panik-Flashback till Sixtens födelse. Men barnläkare tittade på henne med en gång och när dom sade : inget blåsljud! Kunde jag slappna av.

    Nu är hon snart två dygn och andas fint och hjärtat slår som det ska.

    Och om en timme är det dags för Sixtens årliga koll på hjärtis, i huset här intill.

    Kram!

Liknande trådar

  1. Det närmar sig nu..
    By Linkmamman in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-16, 10:32
  2. Förlossning som närmar sig..
    By Hoppaspåbebis in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-07-08, 07:39
  3. De närmar sig
    By björnis in forum Förlossning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-12, 19:48
  4. Det närmar sig..
    By Sara med Melvin in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 17:37
  5. Det närmar sig...
    By HannaS79 in forum Föräldraskap
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-18, 21:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar