5 arbetsdagar kvar...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    5 arbetsdagar kvar...

    ... till semestern! Ledig idag p g a begravning (som nu är över), jobb imorgon (slutar till lunch, hurra!), ledig på fredag p g a (eller tack vare *s*) Iron Maiden, föräldraledig på måndag, och sen jobb tisdag till fredag. Sen: semester! Mannen däremot har semester redan nästa vecka (och jobbar sen min första semestervecka) och sköter då förhoppningsvis markservicen så jag får middagen serverad när jag kommer hem och sådär

    Jag gick upp i arbetstid fr o m i måndags, från 50 till 75% (vilket i praktiken har inneburit två 6½-timmarsdagar), och än så länge lever jag...
  2. 1
    5 arbetsdagar kvar... ... till semestern! Ledig idag p g a begravning (som nu är över), jobb imorgon (slutar till lunch, hurra!), ledig på fredag p g a (eller tack vare *s*) Iron Maiden, föräldraledig på måndag, och sen jobb tisdag till fredag. Sen: semester! Mannen däremot har semester redan nästa vecka (och jobbar sen min första semestervecka) och sköter då förhoppningsvis markservicen så jag får middagen serverad när jag kommer hem och sådär

    Jag gick upp i arbetstid fr o m i måndags, från 50 till 75% (vilket i praktiken har inneburit två 6½-timmarsdagar), och än så länge lever jag...
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Och drygt 2 dygn kvar till detta:
    http://www.youtube.com/watch?v=6FfFFA2N7Xk
  4. 2
    Och drygt 2 dygn kvar till detta:
    http://www.youtube.com/watch?v=6FfFFA2N7Xk

Liknande trådar

  1. 2 arbetsdagar kvar...
    By myranåjag in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-21, 11:22
  2. 53 arbetsdagar kvar
    By MammaMam in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-16, 13:46
  3. 8 arbetsdagar kvar
    By änglarfinns in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 02:08
  4. 8 arbetsdagar kvar!
    By Annika m H, H, F & M in forum _0605 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 10:25
  5. 4 arbetsdagar kvar!!
    By A-K m son & bf 30/3 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 18:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar