Boxats m svensk mästare
Träning
  1. Medlem sedan
    Sep 1998
    #1

    Boxats m svensk mästare

    Idag har jag nyttjad min julklapp från maken; ett träningspass med Roger Petterson; tiofaldig svensk mästare i boxning. Det var kul, svettigt, tufft! Var lite rädd först att slå "på riktigt" men det släppte när adrenalinet kickade in :-)

    Några slag fick jag ta emot, dock inte så hårt och några fick jag in. Bra träning som jag skulle kunna tänka mig fortsätta med, om jag inte vore emot tanken att slå andra människor
    Carro m 4 barn
  2. 1
    Boxats m svensk mästare Idag har jag nyttjad min julklapp från maken; ett träningspass med Roger Petterson; tiofaldig svensk mästare i boxning. Det var kul, svettigt, tufft! Var lite rädd först att slå "på riktigt" men det släppte när adrenalinet kickade in :-)

    Några slag fick jag ta emot, dock inte så hårt och några fick jag in. Bra träning som jag skulle kunna tänka mig fortsätta med, om jag inte vore emot tanken att slå andra människor
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Låter spännande och jag är riktigt avundsjuk! Jag gillar också boxträning mycket, det är så himla effektivt!
  4. 2
    Låter spännande och jag är riktigt avundsjuk! Jag gillar också boxträning mycket, det är så himla effektivt!

Liknande trådar

  1. Mästare i Mästarnas Mästare
    By Christopher in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-07-05, 08:24
  2. Kan en person som är en mästare...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2010-01-26, 22:05
  3. Boxats och matpratat
    By MrsHyde in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 11:17
  4. NU har jag boxats
    By thess705 in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-24, 09:56
  5. Mästare på manipulation-hjälp
    By ensam in forum Känsliga snack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 20:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar