Sista veckan...
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Sista veckan...

    på jobbet närmar sig. Efter det är det tre veckors semester och sen kommer jag vara hemma tills bebisen kommer =) SKÖNT! Känns fint att få ha lite sommarlov med min 1,5 åring innan det är dags med nattamningar och annat igen! Har sakta börjat längta som en tok efter Tuvalie, försöker verkligen njuta av graviditeten men känner den där "kan hon inte komma snart" känslan komma smygandes.. MYSIGT! Blir en veckas semester i Bergslagen vecka 28, spännande med första semestern tillsammans med Saga.

    Hoppas alla ni andra har det bra också?
    Amandaexanimo - http://hesselgard,se - Saga 20100219, Tuvalie 20111003 och nummer 3 BF 20130813
  2. 1
    Sista veckan... på jobbet närmar sig. Efter det är det tre veckors semester och sen kommer jag vara hemma tills bebisen kommer =) SKÖNT! Känns fint att få ha lite sommarlov med min 1,5 åring innan det är dags med nattamningar och annat igen! Har sakta börjat längta som en tok efter Tuvalie, försöker verkligen njuta av graviditeten men känner den där "kan hon inte komma snart" känslan komma smygandes.. MYSIGT! Blir en veckas semester i Bergslagen vecka 28, spännande med första semestern tillsammans med Saga.

    Hoppas alla ni andra har det bra också?
  3. Medlem sedan
    Apr 2008
    #2
    Här är det finfint Jag jobbar 4 dagar nästa vecka, och sen är jag också ledig, minst till v.35 och förhoppningsvis dom sista veckorna också, beror lite på försäkringskassan Ska vara ledig sju veckor tillsammans med dottern på 2,5 iaf, och fem av dom veckorna är sambon också ledig så det känns helt enormt lyxigt
  4. 2
    Här är det finfint Jag jobbar 4 dagar nästa vecka, och sen är jag också ledig, minst till v.35 och förhoppningsvis dom sista veckorna också, beror lite på försäkringskassan Ska vara ledig sju veckor tillsammans med dottern på 2,5 iaf, och fem av dom veckorna är sambon också ledig så det känns helt enormt lyxigt
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    3 långa veckor kvar till semester och föräldraledighet... Så jag har beställt regn nu och sol till min ledighet ...
  6. 3
    3 långa veckor kvar till semester och föräldraledighet... Så jag har beställt regn nu och sol till min ledighet ...

Liknande trådar

  1. Sista veckan
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 12:47
  2. Sista veckan!
    By Sanna med tjejerna in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-26, 20:30
  3. Sista veckan...
    By Lejo in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 19:52
  4. Sista veckan...
    By Malo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 10:22
  5. Sista veckan
    By Malin m. Mollie 041029 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-23, 13:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar