ha ha ha tonårsdottern kom just på
Ordet är fritt
  1. mandelblomma
    #1

    ha ha ha tonårsdottern kom just på

    att hon nu kan tatuera sig utan min välsignelse.
    I samma andetag säger hon " fast du har ju iofs sagt ok i rätt många år men då var det kanske inte lika roligt. jag orkade aldrig hellre leta reda på någon som gjorde det när man var under 18 år"
    -Mmm sa jag, vad tror du jag sa det för, jag känner dig.
    -Va mamma menar du att du visste det, säger sötnosen förvånad.
    Att jag inte skulle göra det.
    -japp, hela tiden vännen. hela tiden. Men OM du hittat någon som gjort det och OM du hade propsat hade jag skrivit på. Men jag var aldrig särskilt orolig...
  2. 1
    ha ha ha tonårsdottern kom just på att hon nu kan tatuera sig utan min välsignelse.
    I samma andetag säger hon " fast du har ju iofs sagt ok i rätt många år men då var det kanske inte lika roligt. jag orkade aldrig hellre leta reda på någon som gjorde det när man var under 18 år"
    -Mmm sa jag, vad tror du jag sa det för, jag känner dig.
    -Va mamma menar du att du visste det, säger sötnosen förvånad.
    Att jag inte skulle göra det.
    -japp, hela tiden vännen. hela tiden. Men OM du hittat någon som gjort det och OM du hade propsat hade jag skrivit på. Men jag var aldrig särskilt orolig...
  3. Medlem sedan
    May 2009
    #2
    Haha, samma skrot och korn som min dotter då. Först var det stringtrosor som var så himlarns populärt nån gång när hon gick i mellanstadiet. Jag var väl inte överförtjust och vägrade köpa, men sa att ville hon använda de egna pengarna kunde jag ju knappast hindra henne. Hon köpte ett par sen i typ sexan och konstaterade att de var jääääävligt obekväma haha. Men då hade jag i alla fall lyckats få henne att bärga sig i ett par år

    Sen var det Hultsfred sommaren när hon skulle fylla 17. Eftersom hon bott hemifrån i ett år då och skött sig utmärkt sa jag visst, åk du om du betalar själv. Då var det visst inget kul längre
  4. 2
    Haha, samma skrot och korn som min dotter då. Först var det stringtrosor som var så himlarns populärt nån gång när hon gick i mellanstadiet. Jag var väl inte överförtjust och vägrade köpa, men sa att ville hon använda de egna pengarna kunde jag ju knappast hindra henne. Hon köpte ett par sen i typ sexan och konstaterade att de var jääääävligt obekväma haha. Men då hade jag i alla fall lyckats få henne att bärga sig i ett par år

    Sen var det Hultsfred sommaren när hon skulle fylla 17. Eftersom hon bott hemifrån i ett år då och skött sig utmärkt sa jag visst, åk du om du betalar själv. Då var det visst inget kul längre
  5. mandelblomma
    #3
    vidhåller att som tonårsförälder får man dels välja sina strider men också överlista dem
    Jag har sluppit flera års tjat om tatuering och hon är inte tatuerad...gissa vem som "vann"
  6. 3
    vidhåller att som tonårsförälder får man dels välja sina strider men också överlista dem
    Jag har sluppit flera års tjat om tatuering och hon är inte tatuerad...gissa vem som "vann"
  7. Medlem sedan
    May 2009
    #4
    Hon kanske skulle träffa min dotter och bli inspirerad av hennes tatueringar haha?
  8. 4
    Hon kanske skulle träffa min dotter och bli inspirerad av hennes tatueringar haha?
  9. mandelblomma
    #5
    hon väljer mellan två motiv, en som symboliserar en häst ( ja jag vet...!!) och en motiv för sin pappa.
    Jag hoppas hon väljer det sista....men är ärligt talat inte helt säker på att hon kommer genomföra någon av dem!
  10. 5
    hon väljer mellan två motiv, en som symboliserar en häst ( ja jag vet...!!) och en motiv för sin pappa.
    Jag hoppas hon väljer det sista....men är ärligt talat inte helt säker på att hon kommer genomföra någon av dem!
  11. Medlem sedan
    May 2009
    #6
    Tycker det låter fint med pappasymbolen annars!
  12. 6
    Tycker det låter fint med pappasymbolen annars!
  13. mandelblomma
    #7
    absolut
  14. 7
    absolut
  15. Medlem sedan
    May 2009
    #8
    Jag är faktiskt lite stolt över att min stora unge gjort en prinsesstårta på armen som det står "Mor" på. Prinsesstårta låter konstigt men det har en viss symbolik
  16. 8
    Jag är faktiskt lite stolt över att min stora unge gjort en prinsesstårta på armen som det står "Mor" på. Prinsesstårta låter konstigt men det har en viss symbolik
  17. mandelblomma
    #9
    vad gulligt eller rättare sagt fint!
  18. 9
    vad gulligt eller rättare sagt fint!

Liknande trådar

  1. Vaccinera tonårsdottern?
    By pineapple in forum Ordet är fritt
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2012-02-27, 18:36
  2. ledsen på tonårsdottern
    By Anonym i dag in forum Tonåringar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-08-03, 16:54
  3. väntar på tonårsdottern innan jag kan
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-10-04, 22:06
  4. Tonårsdottern fasar
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 21:17
  5. bråk med tonårsdottern
    By Valerina in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 20:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar