en liten krypare
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    en liten krypare

    hjälp, någon har bytt ut min snälla, stationära bebis mot en nyfiken liten lort som kryper omkring och bara intresserar sig för farligheter :O Barnsäkra barnsäkra, borde vi göra.
    Samtidigt som jag är matt, är jag ju förstås löjligt stolt
  2. 1
    en liten krypare hjälp, någon har bytt ut min snälla, stationära bebis mot en nyfiken liten lort som kryper omkring och bara intresserar sig för farligheter :O Barnsäkra barnsäkra, borde vi göra.
    Samtidigt som jag är matt, är jag ju förstås löjligt stolt
  3. Medlem sedan
    Sep 2010
    #2
    hehe, vi har det lugnt ännu så länge även om hon nu har börjat digga att ligga på mage och tar sig lite bakåt så snart är det väl full fart... vi har funderat på om vi skulle barnsäkra redan nu, men vi lär väl inte hinna längre innan hon är klar och tar sig fram
  4. 2
    hehe, vi har det lugnt ännu så länge även om hon nu har börjat digga att ligga på mage och tar sig lite bakåt så snart är det väl full fart... vi har funderat på om vi skulle barnsäkra redan nu, men vi lär väl inte hinna längre innan hon är klar och tar sig fram
  5. Medlem sedan
    Jul 2010
    #3
    Våran lilla Tove hasar sig fram här hemma, väntar bara på att den riktiga krypningen ska komma igång...skönt än så länge för vi har inte barnsäkrat.......
  6. 3
    Våran lilla Tove hasar sig fram här hemma, väntar bara på att den riktiga krypningen ska komma igång...skönt än så länge för vi har inte barnsäkrat.......
  7. Medlem sedan
    Apr 2010
    #4
    Åh vilken duktig bebis, man blir så stolt i hela sitt mammahjärta!
    Här hemma har de nedre planen i alla hyllor tömts och saker och ting flyttar bara högre och högre upp. Numera står min lilla plutta på tå och det känns som att armarna blir längre och längre för varje dag som går. Senaste dagarna har hon börjat gå längs möbler med och kan vända sig från soffbordet och flytta över till soffan. Var ska detta sluta?
  8. 4
    Åh vilken duktig bebis, man blir så stolt i hela sitt mammahjärta!
    Här hemma har de nedre planen i alla hyllor tömts och saker och ting flyttar bara högre och högre upp. Numera står min lilla plutta på tå och det känns som att armarna blir längre och längre för varje dag som går. Senaste dagarna har hon börjat gå längs möbler med och kan vända sig från soffbordet och flytta över till soffan. Var ska detta sluta?

Liknande trådar

  1. Någon som sett en sådan liten liten sked
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-07-01, 09:43
  2. 16:58 idag föddes en liten liten Ruta
    By Glupp in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 30
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 08:25
  3. kort FILM om liten liten liiiiten tjej!!
    By sunrose in forum Bebissnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-15, 15:39
  4. Tidig krypare...
    By *Magda* in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 16:11
  5. Fler med "sena" krypare;-)....
    By suss78 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-05-13, 19:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar