Mästare i Mästarnas Mästare
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Mästare i Mästarnas Mästare

    Nu vet jag inte hur många här som följer det när det går men jag gillar det, ett av få TV-program jag verkligen försöker se. Stenmark var en fröjd att skåda t.ex.,

    Till nästa säsong har man nu fått med bl.a. Gunde Svan och ett antal andra namn: http://www.svd.se/kultur/gunde-klar-...re_6295216.svd

    Men Linda Haglund? Är det ett lämpligt namn att välja ta med då hon blev fälld för dopning?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Mästare i Mästarnas Mästare Nu vet jag inte hur många här som följer det när det går men jag gillar det, ett av få TV-program jag verkligen försöker se. Stenmark var en fröjd att skåda t.ex.,

    Till nästa säsong har man nu fått med bl.a. Gunde Svan och ett antal andra namn: http://www.svd.se/kultur/gunde-klar-...re_6295216.svd

    Men Linda Haglund? Är det ett lämpligt namn att välja ta med då hon blev fälld för dopning?
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Kanske inte. Drogtestas de?
  4. 2
    Kanske inte. Drogtestas de?
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    Har det inte funnits tidigare deltagare som också varit dopade? Kommer inte ihåg vad han heter....stor....brottare..... ?
  6. 3
    Har det inte funnits tidigare deltagare som också varit dopade? Kommer inte ihåg vad han heter....stor....brottare..... ?
  7. Medlem sedan
    Aug 2005
    #4
    Ja, det tycker jag. Det är 30 år sedan detta hände och hon ska inte behöva stå till svars för det än i dag.
  8. 4
    Ja, det tycker jag. Det är 30 år sedan detta hände och hon ska inte behöva stå till svars för det än i dag.
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Jo, det stämmer

    Thomas Johansson·. Jag reagerade på hans namn också när det var aktuellt. För all del, det visar att SVT inte bryr sig om ifall framgångar kommer med hjälp av dopning eller inte. Jag gör det.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Jo, det stämmer Thomas Johansson·. Jag reagerade på hans namn också när det var aktuellt. För all del, det visar att SVT inte bryr sig om ifall framgångar kommer med hjälp av dopning eller inte. Jag gör det.
  11. Medlem sedan
    Oct 2000
    #6
    Blev hon fråntagen sin mästartitel? Eller åkte hon fast senare?
    I första fallet är hon ju inte ens en mästare men om hon dopade sig senare i karriären är en annan sak, om än tvivelaktig...
  12. 6
    Blev hon fråntagen sin mästartitel? Eller åkte hon fast senare?
    I första fallet är hon ju inte ens en mästare men om hon dopade sig senare i karriären är en annan sak, om än tvivelaktig...
  13. -magnolia
    #7
    Hon hade en fin karriär innan hon fälldes för doping. Vi kan inte förutsätta att hon var dopad även då. Jag tycker det är bra att hon är med!
  14. 7
    Hon hade en fin karriär innan hon fälldes för doping. Vi kan inte förutsätta att hon var dopad även då. Jag tycker det är bra att hon är med!
  15. Medlem sedan
    Aug 2005
    #8
    Samt att hon faktiskt frikändes i Sverige. Sedan hävdar hon ju fortfarande att hon var helt ovetandes om att hon dopade sig. Någon, om det var tränaren eller dietist eller vem som...gav henne något som hon trodde var näringstillskott.
  16. 8
    Samt att hon faktiskt frikändes i Sverige. Sedan hävdar hon ju fortfarande att hon var helt ovetandes om att hon dopade sig. Någon, om det var tränaren eller dietist eller vem som...gav henne något som hon trodde var näringstillskott.

Liknande trådar

  1. Jag är familjens okrönta mästare..
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-18, 08:22
  2. Kan en person som är en mästare...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2010-01-26, 22:05
  3. Mamma mästare i självömkan....:(
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-12, 19:22
  4. Deltagarna i Mästarnas Mästare
    By Joonas in forum Sport
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-13, 05:42
  5. Mästare på manipulation-hjälp
    By ensam in forum Känsliga snack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 20:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar