Glömt att säga..
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Glömt att säga..

    Jag har haft fullt upp de senaste 6 veckorna med... vår lillebror som kom den 24 maj. Till en början var han ständigt vid bröstet och sedan följde veckor med mage mot mage-läge 24 timmar om dygnet. Senaste veckan har blivit mycket bättre och han kan både ligga nöjd och vaken kortare stunder samt somna och sova själv.. HURRA! Känns som en evighet sen man hade bebis samtidigt som det känns som det var alldeles nyss - märkligt att nått kan känns så nära men ändå långt bort!

    Linnéa älskar sin lillebror även om treårstrotsen slagit till med fullkraft för några veckor sen.. Ser fram emot att ha en trotsig 3 och 6 åring här hemma om 3 år.. bra planering där.. hahah

    Hoppas ni har det bra i värmen och att våra stora barn mår bra..
    Stolt mamma till Linnéa f. 30 jan 2008 och William f. 24 maj 2011
  2. 1
    Glömt att säga.. Jag har haft fullt upp de senaste 6 veckorna med... vår lillebror som kom den 24 maj. Till en början var han ständigt vid bröstet och sedan följde veckor med mage mot mage-läge 24 timmar om dygnet. Senaste veckan har blivit mycket bättre och han kan både ligga nöjd och vaken kortare stunder samt somna och sova själv.. HURRA! Känns som en evighet sen man hade bebis samtidigt som det känns som det var alldeles nyss - märkligt att nått kan känns så nära men ändå långt bort!

    Linnéa älskar sin lillebror även om treårstrotsen slagit till med fullkraft för några veckor sen.. Ser fram emot att ha en trotsig 3 och 6 åring här hemma om 3 år.. bra planering där.. hahah

    Hoppas ni har det bra i värmen och att våra stora barn mår bra..
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Grattis till er!!
    Ja visst är de märkligt att det är så nära och ändå så långt bort
    Märker på vår Hanna att ett syskon hade passat fint nu då hon är så himla med och intresserad av sina dockor. Hon konstaterade häromdagen att det nog behövde komma en bebis snart till vår familj så vi hade någon att använda alla bebissaker på....
    Hon får nöja sig med lillebror som dock fyllt 2 år och är lika stor som henne så han är lååååååångt ifrån bebis. Ha en härlig sommar på er!
  4. 2
    Grattis till er!!
    Ja visst är de märkligt att det är så nära och ändå så långt bort
    Märker på vår Hanna att ett syskon hade passat fint nu då hon är så himla med och intresserad av sina dockor. Hon konstaterade häromdagen att det nog behövde komma en bebis snart till vår familj så vi hade någon att använda alla bebissaker på....
    Hon får nöja sig med lillebror som dock fyllt 2 år och är lika stor som henne så han är lååååååångt ifrån bebis. Ha en härlig sommar på er!
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    Grattis!

    Om tre år hamnar du alltså där jag är nu... Treårstrotsig lillebror och sexårig tjej som reagerar MYCKET på lillebrors retlighet... Helt underbart....eller inte...
    Fast...å andra sidan så älskar man ju dem ändå.
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  6. 3
    Grattis! Om tre år hamnar du alltså där jag är nu... Treårstrotsig lillebror och sexårig tjej som reagerar MYCKET på lillebrors retlighet... Helt underbart....eller inte...
    Fast...å andra sidan så älskar man ju dem ändå.

Liknande trådar

  1. :D Om jag har glömt att säga det så-
    By allimaca in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-20, 09:27
  2. Har glömt säga...
    By Edvin & Ellas mamma in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 14:55
  3. Har ju glömt att säga
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-01, 21:56
  4. JFR - har glömt att säga
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 16:21
  5. Glömt att säga...
    By _Christèl_ in forum Värme & medkänsla
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 08:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar