Hemkommen från Kreta
Resesnack
  1. Anonym
    #1

    Hemkommen från Kreta

    Närmare bestämt Agia Marina, hotell Isida. Jättemysigt hotell med superstandard. Jättefint väder och ok mat om än lite på gränsen till trist. Det värsta var väl biltrafiken, att Chania var en total värdelös upplevelse och att det inte gick att spola toapapper i toaletten....tänk er detta när det är närmare 37 grader varmt. Inte så fräscht. Annars som sagt ett toppenhotell som rekommenderas varmt, särskilt för barnfamiljer.
  2. 1
    Hemkommen från Kreta Närmare bestämt Agia Marina, hotell Isida. Jättemysigt hotell med superstandard. Jättefint väder och ok mat om än lite på gränsen till trist. Det värsta var väl biltrafiken, att Chania var en total värdelös upplevelse och att det inte gick att spola toapapper i toaletten....tänk er detta när det är närmare 37 grader varmt. Inte så fräscht. Annars som sagt ett toppenhotell som rekommenderas varmt, särskilt för barnfamiljer.
  3. Anonym
    #2
    Spola ner toalettpapper kan man ju sällan göra vare sig i Grekland eller Turkiet.

    Det låter ändå som ni haft det riktigt bra på semestern Kul!
  4. 2
    Spola ner toalettpapper kan man ju sällan göra vare sig i Grekland eller Turkiet.

    Det låter ändå som ni haft det riktigt bra på semestern Kul!
  5. Medlem sedan
    Dec 2001
    #3
    Tycker att det är komiskt för i hemmen kan man det men inte på hotellen och på offentliga toaletter.
  6. 3
    Tycker att det är komiskt för i hemmen kan man det men inte på hotellen och på offentliga toaletter.
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Det måste ju bero på belastningen.
  8. 4
    Det måste ju bero på belastningen.
  9. Medlem sedan
    Dec 2003
    #5
    Skitfrekvensen hos 300 svenskar på allinclusive / fem pers i en vanlig familj! *s*
  10. 5
    Skitfrekvensen hos 300 svenskar på allinclusive / fem pers i en vanlig familj! *s*
  11. Medlem sedan
    Mar 2007
    #6
    Tja, vi är ju alla olika. Själv tycker jag Chania är en riktig pärla, mysiga små gränder, gillar att gå bort mot fiskerestaurangerna, restaurang Tamam är en riktig höjdare (bordsbeställning rekommenderas) och så den nya i hamnen som inte har varken tsatsiki eller grekisk sallad, där systeryster och jag åt portabellosvampar och skaldjursrisotto. Drömgott!
  12. 6
    Tja, vi är ju alla olika. Själv tycker jag Chania är en riktig pärla, mysiga små gränder, gillar att gå bort mot fiskerestaurangerna, restaurang Tamam är en riktig höjdare (bordsbeställning rekommenderas) och så den nya i hamnen som inte har varken tsatsiki eller grekisk sallad, där systeryster och jag åt portabellosvampar och skaldjursrisotto. Drömgott!
  13. Medlem sedan
    Jul 2001
    #7
    Jag gillade också Chania! Jättemysigt!
  14. 7
    Jag gillade också Chania! Jättemysigt!
  15. Medlem sedan
    Apr 2011
    #8
    Närmare bestämt Agia Marina, hotell Isida. Jättemysigt hotell med superstandard. Jättefint väder och ok mat om än lite på gränsen till trist. Det värsta var väl biltrafiken, att Chania var en total värdelös upplevelse och att det inte gick att spola toapapper i toaletten....tänk er detta när det är närmare 37 grader varmt. Inte så fräscht. Annars som sagt ett toppenhotell som rekommenderas varmt, särskilt för barnfamiljer.

    Hej!!

    Tur jag hittade dig, kanske kan du hjälp mig?

    Jag planerar en överraskningsres till min sambo, till hotel Isida, Kreta! Vår då 1-årige son följer förstås med också.

    Nu undrar jag om du möjligen såg frukosten eller buffén på kvällen? Jag funderar starkt på att boka halvpension så han inte behöver göra av med massa egna pengar utan jag liksom fixat det mesta!

    Vad tror du, är det bra buffe/ frukost?

    Jättetacksam för all hjälp jag kan få!

    MVH. Maggan
    [email protected]
  16. 8
    Närmare bestämt Agia Marina, hotell Isida. Jättemysigt hotell med superstandard. Jättefint väder och ok mat om än lite på gränsen till trist. Det värsta var väl biltrafiken, att Chania var en total värdelös upplevelse och att det inte gick att spola toapapper i toaletten....tänk er detta när det är närmare 37 grader varmt. Inte så fräscht. Annars som sagt ett toppenhotell som rekommenderas varmt, särskilt för barnfamiljer.

    Hej!!

    Tur jag hittade dig, kanske kan du hjälp mig?

    Jag planerar en överraskningsres till min sambo, till hotel Isida, Kreta! Vår då 1-årige son följer förstås med också.

    Nu undrar jag om du möjligen såg frukosten eller buffén på kvällen? Jag funderar starkt på att boka halvpension så han inte behöver göra av med massa egna pengar utan jag liksom fixat det mesta!

    Vad tror du, är det bra buffe/ frukost?

    Jättetacksam för all hjälp jag kan få!

    MVH. Maggan
    [email protected]

Liknande trådar

  1. Hemma från Kreta
    By Trini in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-08-21, 10:19
  2. Hemma från Kreta!
    By Karamella in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-06-28, 09:42
  3. nån nyss hemkommen från Kreta?
    By viktors mamma in forum Resesnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-05-19, 09:39
  4. Tillbaka från Kreta!
    By Annika m H, H, F & M in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-03, 10:12
  5. Hemma från Kreta
    By Mega in forum _01 Höstbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-06-02, 20:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar