Kom era barn in på det progr dom ville?
_95 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Kom era barn in på det progr dom ville?

    Sonen kom in på sitt andrahandsval och står nu i kö att kommma in på sitt förstahandsval.
    Fast han tycker att andrahandsvalet Flygplatstekniker är helt ok oxå
    Alla ligger vi i rännstenen men vissa av oss tittar på stjärnorna.....
  2. 1
    Kom era barn in på det progr dom ville? Sonen kom in på sitt andrahandsval och står nu i kö att kommma in på sitt förstahandsval.
    Fast han tycker att andrahandsvalet Flygplatstekniker är helt ok oxå
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Ja

    Han kom in på sitt förstahandsval. Som tur var krävdes inte så höga betyg, för det hade han inte, men han fick i alla fall inget IG till slut, vilket var bra kämpat tycker jag. Han ska gå NT interaktiv design. (För förklaring kan man läsa här; http://www.ntgymnasiet.se/index.php?n=niavubtekind själv måste jag typ googla, för att komma ihåg vad den heter )
  4. 2
    Ja Han kom in på sitt förstahandsval. Som tur var krävdes inte så höga betyg, för det hade han inte, men han fick i alla fall inget IG till slut, vilket var bra kämpat tycker jag. Han ska gå NT interaktiv design. (För förklaring kan man läsa här; http://www.ntgymnasiet.se/index.php?n=niavubtekind själv måste jag typ googla, för att komma ihåg vad den heter )
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Va kul !
    Och vad mycket att välja på att fortsätta med efter gymnasiet
  6. 3
    Va kul !
    Och vad mycket att välja på att fortsätta med efter gymnasiet
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4
    Ja min tös gjorde det. Hon ska gå Estetiska programmet med mediainriktning och det tror jag passar henne alldeles utmärkt. Av makens två pojkar kom den ene in på sitt förstahandsval.

    Den andre gjorde inte det utan står som reserv. Tyvärr insåg han också att han absolut inte vill gå på sitt andrahandsval (som han alltså kom in på) så det blev lite härj med Vägledningscentrum för att göra en väldigt sen ändring i ansökan så att han nu har en annan skola som andrahandsval.
  8. 4
    Ja min tös gjorde det. Hon ska gå Estetiska programmet med mediainriktning och det tror jag passar henne alldeles utmärkt. Av makens två pojkar kom den ene in på sitt förstahandsval.

    Den andre gjorde inte det utan står som reserv. Tyvärr insåg han också att han absolut inte vill gå på sitt andrahandsval (som han alltså kom in på) så det blev lite härj med Vägledningscentrum för att göra en väldigt sen ändring i ansökan så att han nu har en annan skola som andrahandsval.
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5
    Skönt att det gick att lösa för bonusen och skönt att dom andra två kom in på 1ahandsvalet. Det är ju så mycket enklare att vara engagerad när det är nått man verkligen vill
  10. 5
    Skönt att det gick att lösa för bonusen och skönt att dom andra två kom in på 1ahandsvalet. Det är ju så mycket enklare att vara engagerad när det är nått man verkligen vill

Liknande trådar

  1. Varför ville du ha barn?
    By k-åsa-n in forum Ordet är fritt
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2008-08-13, 20:02
  2. var i vilket progr.
    By Tjatmoster in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-17, 17:36
  3. Någon som läst spec.ped.progr
    By grynet in forum Barn som yrke
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-24, 10:15
  4. Progr.ledare
    By Annica4 in forum Melodifestivalen
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-04, 22:04
  5. Hjälp med att installera progr
    By ~Trixie~ in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-31, 16:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar