Djupt fixerad!!
_1108 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    Djupt fixerad!!

    Bm på mvc hade svårt att mäta sf-måttet idag, hon fick till samma som för snart två veckor sedan... Hon funderade å kände sen var huvudet va - DJUPT FIXERAD!
    Inte konstigt att de blir samma mått igen, utbrast hon!

    Å de förklarar ju varför de känns i hela mitt bäcken!
    ****Therese med Melwin -03, Emmie -05 & Hjalmar -08, och Irmelin född i augusti -11****
  2. 1
    Djupt fixerad!! Bm på mvc hade svårt att mäta sf-måttet idag, hon fick till samma som för snart två veckor sedan... Hon funderade å kände sen var huvudet va - DJUPT FIXERAD!
    Inte konstigt att de blir samma mått igen, utbrast hon!

    Å de förklarar ju varför de känns i hela mitt bäcken!
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    The baby knows where to go..kan man ju säga då
  4. 2
    The baby knows where to go..kan man ju säga då
  5. skotskan
    #3
    Ha! Lyckans ost! Kan man känna själv på nåt sätt om den är fixerad? Jag tycker det trycker långt ner men känner inget i själva bäckenet.
  6. 3
    Ha! Lyckans ost! Kan man känna själv på nåt sätt om den är fixerad? Jag tycker det trycker långt ner men känner inget i själva bäckenet.
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Vet faktiskt inte, jag går väl på egen erfarenhet mest tror jag, jag känner skillnad för att magen sjunkit lite (vilket andra oxå påpekat) samt att bäckenet känns påverkat, det ömmar, jobbigare att gå, en annan sorts tyngdkänsla neråt på nåt vis osv...
    Anade själv att de kunde ha sjunkit ner så passa att de blivit ruckbart, jag trodde kanske itne att det va så pass fixerat som det är!

    Man säger ju att bebisen har rörligt huvud, ruckbart huvud eller fixerat huvud...
    ****Therese med Melwin -03, Emmie -05 & Hjalmar -08, och Irmelin född i augusti -11****
  8. 4
    Vet faktiskt inte, jag går väl på egen erfarenhet mest tror jag, jag känner skillnad för att magen sjunkit lite (vilket andra oxå påpekat) samt att bäckenet känns påverkat, det ömmar, jobbigare att gå, en annan sorts tyngdkänsla neråt på nåt vis osv...
    Anade själv att de kunde ha sjunkit ner så passa att de blivit ruckbart, jag trodde kanske itne att det va så pass fixerat som det är!

    Man säger ju att bebisen har rörligt huvud, ruckbart huvud eller fixerat huvud...

Liknande trådar

  1. Bebis är fixerad, ligger djupt ner
    By Fia_86 in forum _1204 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-03-29, 09:40
  2. Gräver djupt
    By Isa Sve in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-11-19, 08:49
  3. Andas djupt
    By Fru M in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-10-08, 16:24
  4. *andas djupt*
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-04-24, 08:21
  5. Hur djupt badkar?
    By FinlandsSofia in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 22:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar