skolryggsäck
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    skolryggsäck

    Idag har hon köpt den, sin alldeles egen skolryggsäck
    Hon har väntat länge och försökt med diverse olika
    "Elaka" mamman är dock så nöjd med systrarnas ryggsäckar (äldsta dottern börjar fyran och har haft sin ryggsäck sedan förskoleklassen och den är fortfarande jättefräsch och hon gillar den

    Den här:
    http://www.ebags.com/product/dakine/...om-pack/147630
    Mittenfärgen, någon blommig variant
  2. 1
    skolryggsäck Idag har hon köpt den, sin alldeles egen skolryggsäck
    Hon har väntat länge och försökt med diverse olika
    "Elaka" mamman är dock så nöjd med systrarnas ryggsäckar (äldsta dottern börjar fyran och har haft sin ryggsäck sedan förskoleklassen och den är fortfarande jättefräsch och hon gillar den

    Den här:
    http://www.ebags.com/product/dakine/...om-pack/147630
    Mittenfärgen, någon blommig variant
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Fin! Hade en själv i det märket som maken snodde.... Hittar ingen lika bra. Vi ska vänta lite med köp till ellen, när de kommer in fler i vår butik här. Våra gillar att byta väska då och då, så jag köper faktiskt hyfsat billiga. Men de måste vara rejäla vadderade remmar och bröstspänne osv. Hon försöker oxå med diverse kitty och andra rosa plastryggor... men det blr det ngen.
  4. 2
    Fin! Hade en själv i det märket som maken snodde.... Hittar ingen lika bra. Vi ska vänta lite med köp till ellen, när de kommer in fler i vår butik här. Våra gillar att byta väska då och då, så jag köper faktiskt hyfsat billiga. Men de måste vara rejäla vadderade remmar och bröstspänne osv. Hon försöker oxå med diverse kitty och andra rosa plastryggor... men det blr det ngen.
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    mm jag kom också på att det kanske kommer in fler så jag har lagt undan den i påsen ett tag
  6. 3
    mm jag kom också på att det kanske kommer in fler så jag har lagt undan den i påsen ett tag
  7. Medlem sedan
    May 2001
    #4

    Fanns i gömmorna

    Sara fick en ryggsäck av min mamma för flera år sedan. Då var den på tok för stor och dessutom rosa, som hon avskydde. Nu är den perfekt. Lagom stor, vadderade band och bröstspänne. Dessutom har den en söt kanin på sig. Hon har en hyfsat bra med "Blixten maskin" också, som hon fick på den tiden hon inte gillade rosa, men det verkar vara den rosa som faller i smaken just nu. Helst skulle hon dock vilja att den var grön (favoritfärgen), men man kan ju inte få allt. Speciellt inte om man har en som faktiskt är helt oanvänd.
  8. 4
    Fanns i gömmorna Sara fick en ryggsäck av min mamma för flera år sedan. Då var den på tok för stor och dessutom rosa, som hon avskydde. Nu är den perfekt. Lagom stor, vadderade band och bröstspänne. Dessutom har den en söt kanin på sig. Hon har en hyfsat bra med "Blixten maskin" också, som hon fick på den tiden hon inte gillade rosa, men det verkar vara den rosa som faller i smaken just nu. Helst skulle hon dock vilja att den var grön (favoritfärgen), men man kan ju inte få allt. Speciellt inte om man har en som faktiskt är helt oanvänd.
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5

    Skulle ju säga

    att den där var himla snygg och att den nog kommer att hålla i fler år. Om vi inte hade den här hade blivit något i gömmorna
  10. 5
    Skulle ju säga att den där var himla snygg och att den nog kommer att hålla i fler år. Om vi inte hade den här hade blivit något i gömmorna
  11. Medlem sedan
    Aug 2005
    #6
    Beställde i måndags en från www.norrbaggen.se (rosa med fjärilar). Den kom igår (snabbt). Stor tyckte jag, men det ska den kanske vara. Katja var iaf supernöjd. Det var den finaste och bästa ryggsäck hon sett. Dyr var den också, men jag hoppas att den varar några år...
  12. 6
    Beställde i måndags en från www.norrbaggen.se (rosa med fjärilar). Den kom igår (snabbt). Stor tyckte jag, men det ska den kanske vara. Katja var iaf supernöjd. Det var den finaste och bästa ryggsäck hon sett. Dyr var den också, men jag hoppas att den varar några år...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar