Man blir så förtvivlad och ledsen...
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Man blir så förtvivlad och ledsen...

    Tragedin i Norge är bara så hemsk. Så många människor som blivit dödade. Så många som mist sina nära. Hur kan man bli så sjuk att man tar livet av så många människor som inget har gjort? Ja jag förstår det då inte....

    Det finns så nära nu detta med att en gärningsman tar livet av så många. Det sker på alla möjliga platser. Man kan ju inte låta bli att fundera på var det ska ske nästa gång. För det blir väl tyvärr en nästa gång fast man hoppas att det inte ska.

    Människan är ett hemskt djur i vissa lägen.
    Vill ni läsa min nystartade blogg så maila mig för adressen!
  2. 1
    Man blir så förtvivlad och ledsen... Tragedin i Norge är bara så hemsk. Så många människor som blivit dödade. Så många som mist sina nära. Hur kan man bli så sjuk att man tar livet av så många människor som inget har gjort? Ja jag förstår det då inte....

    Det finns så nära nu detta med att en gärningsman tar livet av så många. Det sker på alla möjliga platser. Man kan ju inte låta bli att fundera på var det ska ske nästa gång. För det blir väl tyvärr en nästa gång fast man hoppas att det inte ska.

    Människan är ett hemskt djur i vissa lägen.
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Onekligen, nu vet vi att släkten är komplett fortfarande men många andra släkter saknar numera medlemmar och många har mist sina vänner. Orsakerna som triggat just den här gången går bara att spekulera kring ännu så länge men det är sant - det kommer att bli fler gånger och varje gång håller man andan och räknar in sina nära och kära...
  4. 2
    Onekligen, nu vet vi att släkten är komplett fortfarande men många andra släkter saknar numera medlemmar och många har mist sina vänner. Orsakerna som triggat just den här gången går bara att spekulera kring ännu så länge men det är sant - det kommer att bli fler gånger och varje gång håller man andan och räknar in sina nära och kära...

Liknande trådar

  1. Man blir så förtvivlad och ledsen...
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-26, 11:51
  2. Man blir så förtvivlad och ledsen...
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-25, 15:31
  3. Förtvivlad, ledsen,
    By Så ledsen in forum Styvfamiljer
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-11-16, 16:22
  4. Ledsen och förtvivlad...
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2008-01-09, 09:49
  5. Ledsen, arg och förtvivlad!
    By Lina in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-09-23, 03:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar