Nervös inför rul
_1112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2010
    #1

    Nervös inför rul

    Usch jag har vaknat på tok för tidigt idag för jag är nervös. Jag har sett fram i mot denna dagen i flera veckor för idag ska vi äntligen få se fröet i magen... Men usch vad rädd jag är nu att något kanske är fel?
  2. 1
    Nervös inför rul Usch jag har vaknat på tok för tidigt idag för jag är nervös. Jag har sett fram i mot denna dagen i flera veckor för idag ska vi äntligen få se fröet i magen... Men usch vad rädd jag är nu att något kanske är fel?
  3. Medlem sedan
    Feb 2011
    #2
    Jag har inte skrivit in mig i ankomstgruppen... (lång historia) men jag hör till samma grupp som du och jag ska också göra rul idag.
    Är också nervös. Jag känner ingen bebis i magen och har knappt gått upp någonting. Sen snurrar tankarna iväg...

    Men så här är det: De allra flesta rul går jättebra! Dessutom sa min BM att väldigt väldigt många problem man kan upptäcka på rul kan man också göra någonting åt. Bebisen är så pass "gammal" och att kroppen inte direkt gjort sig av med den betyder ju att någonting är säkert bra.

    Jag håller tummarna för oss idag.
  4. 2
    Jag har inte skrivit in mig i ankomstgruppen... (lång historia) men jag hör till samma grupp som du och jag ska också göra rul idag.
    Är också nervös. Jag känner ingen bebis i magen och har knappt gått upp någonting. Sen snurrar tankarna iväg...

    Men så här är det: De allra flesta rul går jättebra! Dessutom sa min BM att väldigt väldigt många problem man kan upptäcka på rul kan man också göra någonting åt. Bebisen är så pass "gammal" och att kroppen inte direkt gjort sig av med den betyder ju att någonting är säkert bra.

    Jag håller tummarna för oss idag.
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    Håller mina tummar för er!!!
  6. 3
    Håller mina tummar för er!!!
  7. Medlem sedan
    Feb 2011
    #4
    Jag känner precis likadant. Har UL imorgon och längtar som galen, men är samtidigt jättenervös! Hoppas att det går bra för oss båda.
  8. 4
    Jag känner precis likadant. Har UL imorgon och längtar som galen, men är samtidigt jättenervös! Hoppas att det går bra för oss båda.
  9. Medlem sedan
    Nov 2010
    #5
    Allt var som det skulle och det var en livlig liten FLICKA som ligger i min mage. Moderkakan ligger bak i ryggen precis som jag trodde då jag kännt av fröet redan från v14. BF stämde nästan helt rätt med vad vi trott tidigare.. blev flyttad en dag till den 30/11 istället för 29/11.

    Wow. Nu kan man äntligen pusta ut. Hoppas det går bra för er andra också och att ni får se en livlig och frisk krabat.
  10. 5
    Allt var som det skulle och det var en livlig liten FLICKA som ligger i min mage. Moderkakan ligger bak i ryggen precis som jag trodde då jag kännt av fröet redan från v14. BF stämde nästan helt rätt med vad vi trott tidigare.. blev flyttad en dag till den 30/11 istället för 29/11.

    Wow. Nu kan man äntligen pusta ut. Hoppas det går bra för er andra också och att ni får se en livlig och frisk krabat.
  11. Medlem sedan
    Nov 2010
    #6
    30/12 och 29/12 skulle det ju stå. Blir snurrigt med allt 11 och 12. Snackade imorse med sambon om barnet föds 2/1 2012... då får hon personnr 2012-01-02. Snurrigt.
  12. 6
    30/12 och 29/12 skulle det ju stå. Blir snurrigt med allt 11 och 12. Snackade imorse med sambon om barnet föds 2/1 2012... då får hon personnr 2012-01-02. Snurrigt.
  13. Medlem sedan
    Feb 2011
    #7
    Gud vad roligt! Åh jag vill också se könet. Hoppas, hoppas!
  14. 7
    Gud vad roligt! Åh jag vill också se könet. Hoppas, hoppas!
  15. Medlem sedan
    Feb 2011
    #8
    Allt gick jättebra för oss med! Kotten låg och halvsov... så det va inget vevande som förra gången, men de hittade inga fel. Otrolig lättnad!

    Att det var en pojke visste vi redan sen FVP och det hade tydligen inte ändrats.

    Dessutom låge moderkakan i framvägg så det kunde vara en orsak till att jag inte känner bebben än.
  16. 8
    Allt gick jättebra för oss med! Kotten låg och halvsov... så det va inget vevande som förra gången, men de hittade inga fel. Otrolig lättnad!

    Att det var en pojke visste vi redan sen FVP och det hade tydligen inte ändrats.

    Dessutom låge moderkakan i framvägg så det kunde vara en orsak till att jag inte känner bebben än.
  17. Medlem sedan
    Jul 2007
    #9
    Grattis! Pusta nu ut och njut av att det blir en bebis! och stort varmt välkommen in i gänget också.
  18. 9
    Grattis! Pusta nu ut och njut av att det blir en bebis! och stort varmt välkommen in i gänget också.
  19. Medlem sedan
    Feb 2011
    #10
    Tack så mycket. Jag följer er men ganska mycket i det tysta.
    Det är inte såå långt kvar tills det kommer komma bebisar till höger och vänster här.
  20. 10
    Tack så mycket. Jag följer er men ganska mycket i det tysta.
    Det är inte såå långt kvar tills det kommer komma bebisar till höger och vänster här.
  21. Medlem sedan
    Nov 2010
    #11
    Härligt att det gick bra för dig också NannaP.

    Hur gick det för dig Becka?
  22. 11
    Härligt att det gick bra för dig också NannaP.

    Hur gick det för dig Becka?
  23. Medlem sedan
    Feb 2011
    #12
    Det gick bra. Skrev om besöket i ett eget meddelande. BM trodde att det var en tjej, men var inte säker. Alltså vet vi inget egentligen! :P Haha.
  24. 12
    Det gick bra. Skrev om besöket i ett eget meddelande. BM trodde att det var en tjej, men var inte säker. Alltså vet vi inget egentligen! :P Haha.

Liknande trådar

  1. Nervös inför VUL
    By EMLI in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-03, 18:26
  2. nervös inför ul
    By mammamuu1 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-18, 13:04
  3. Nervös inför UL...
    By Jeanne1 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-10-13, 21:17
  4. nervös inför BM
    By Stina____. in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-14, 11:00
  5. Är så nervös inför..
    By Netti - SSK T4 KI Norrtälje in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-13, 19:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar