Bärsele
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    Bärsele

    Hej alla!

    Lilla gumman här är nu 7 månader,, en äkta bär unge,, Tungt, fruktansvärt tungt nu. Har babybjörns vanlige modell, den är för liten sen ett tag tillbaka nu.

    Tänkte skaffa någon smidig bärsele för större barn.

    Tips och ideér tages emot!!

    Funderar på denna, ser ej varm ut, smidig höftmodell,, Vad tror ni?
    Infantino Side Rider:
    http://www.gobaby.se/barselar-och-ba...ide-rider.html
  2. 1
    Bärsele Hej alla!

    Lilla gumman här är nu 7 månader,, en äkta bär unge,, Tungt, fruktansvärt tungt nu. Har babybjörns vanlige modell, den är för liten sen ett tag tillbaka nu.

    Tänkte skaffa någon smidig bärsele för större barn.

    Tips och ideér tages emot!!

    Funderar på denna, ser ej varm ut, smidig höftmodell,, Vad tror ni?
    Infantino Side Rider:
    http://www.gobaby.se/barselar-och-ba...ide-rider.html
  3. Anonym
    #2
    Ergobaby. Liten och smidig att ha med väger nästan inget. Kan bära på rygg mage och höft. Är skönt att kunna ändra när de blir större och tyngre. Lite dyr men kolla typ blocket. Lycka till
  4. 2
    Ergobaby. Liten och smidig att ha med väger nästan inget. Kan bära på rygg mage och höft. Är skönt att kunna ändra när de blir större och tyngre. Lite dyr men kolla typ blocket. Lycka till
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    amen! den är toppen! Snabb som en babybjörn och bekväm som en bärsjal.
  6. 3
    amen! den är toppen! Snabb som en babybjörn och bekväm som en bärsjal.
  7. Medlem sedan
    Sep 2009
    #4
    Håller med, vi har en Ergobaby! Suverän! Och den är ergonomisk för dig och bättre för barnet att sitta i. Jag bär Milian i den dagligen, han blir 7 mån nästa vecka. Ibland bär jag även storebror 2 1/2 år, funkar det med. Den tar upp till 18 kilo. Värd varenda krona tycker jag
  8. 4
    Håller med, vi har en Ergobaby! Suverän! Och den är ergonomisk för dig och bättre för barnet att sitta i. Jag bär Milian i den dagligen, han blir 7 mån nästa vecka. Ibland bär jag även storebror 2 1/2 år, funkar det med. Den tar upp till 18 kilo. Värd varenda krona tycker jag
  9. Medlem sedan
    Sep 2010
    #5
    Vi funderar på att skaffa en sån bärsjal (ringsjal tror jag de heter) som man bär på höften med men vet inte om det kanske inte är lika bra om man ska bära mycket utan mer smidigt om man ska in och handla nåt eller gå kortare sträckor, för det verkar det vara iaf.
  10. 5
    Vi funderar på att skaffa en sån bärsjal (ringsjal tror jag de heter) som man bär på höften med men vet inte om det kanske inte är lika bra om man ska bära mycket utan mer smidigt om man ska in och handla nåt eller gå kortare sträckor, för det verkar det vara iaf.
  11. Medlem sedan
    Jul 2009
    #6
    Har nu beställt den jag bifogade länk på, funkar den ej går den ju att returnera och då ska det nog istället köpas er rekomendation!

    Tack snälla för era svar!
  12. 6
    Har nu beställt den jag bifogade länk på, funkar den ej går den ju att returnera och då ska det nog istället köpas er rekomendation!

    Tack snälla för era svar!

Liknande trådar

  1. bärsele?
    By malla402 in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-08-28, 18:20
  2. Bärsele.
    By Sanna87 in forum _0904 Aprilbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-07-10, 22:52
  3. Bärsele
    By Katarina och Gabriel in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-18, 08:10
  4. Bärsele...
    By MiaKL,S03+K06 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-28, 18:41
  5. Bärsele
    By Vimse bf 6/9 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-30, 13:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar