Tillbaka från semestern
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2005
    #1

    Tillbaka från semestern

    I april/maj var vi ju på Madeira en vecka med Simon och allt gick bra även om vi inte hann se så mkt som vi trott eftersom han ville gå mkt själv.

    Nu var vi drygt 2 veckor i Portugal/Spanien/Gibraltar och JISSES........... Han har blivit vild! Vi kunde knappt äta mat, han tröttnade direkt på att sitta på restaurang innan vi ens fått in maten, han var superdundermammig - bara jag fick bära honom när han inte ville gå själv el åka vagnen, o åka vagnen ville han för övrigt nästan aldrig. Hans halvsyskon var ju med så jag tippar att han blev lite "förvildad" pga det också. Skrek mer, klättrade mer, skulle göra som de gjorde osv.

    Till råga på allt tror vi att han antingen har nån bakre tand på gång - eller så har han öroninflammation (har ont o tar sig för örat, men gnisslar samtidigt med tänderna så imorrn blir det vårdcentralen) plus att han fått prickar på kroppen i två omgångar, som dock inte verkar klia. Sen "klagar" han över ont i ena foten också.

    Jag är helt slut. Behöver semester efter semestern. Puh!
    * * * * * *
    * 091109 *
    * * * * * * * *
  2. 1
    Tillbaka från semestern I april/maj var vi ju på Madeira en vecka med Simon och allt gick bra även om vi inte hann se så mkt som vi trott eftersom han ville gå mkt själv.

    Nu var vi drygt 2 veckor i Portugal/Spanien/Gibraltar och JISSES........... Han har blivit vild! Vi kunde knappt äta mat, han tröttnade direkt på att sitta på restaurang innan vi ens fått in maten, han var superdundermammig - bara jag fick bära honom när han inte ville gå själv el åka vagnen, o åka vagnen ville han för övrigt nästan aldrig. Hans halvsyskon var ju med så jag tippar att han blev lite "förvildad" pga det också. Skrek mer, klättrade mer, skulle göra som de gjorde osv.

    Till råga på allt tror vi att han antingen har nån bakre tand på gång - eller så har han öroninflammation (har ont o tar sig för örat, men gnisslar samtidigt med tänderna så imorrn blir det vårdcentralen) plus att han fått prickar på kroppen i två omgångar, som dock inte verkar klia. Sen "klagar" han över ont i ena foten också.

    Jag är helt slut. Behöver semester efter semestern. Puh!
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2
    Oj! Full rulle på semestern Har du börjat jobba nu eller har du mer semester? Mår Simon bättre nu? Har prickarna försvunnit?
  4. 2
    Oj! Full rulle på semestern Har du börjat jobba nu eller har du mer semester? Mår Simon bättre nu? Har prickarna försvunnit?
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3
    Börjar jobba imorrn! Men bara en vecka, sen är jag hemma tre veckor (inskolning på dagis de två sista). Känns skönt att göra en liten paus i semestern faktiskt.

    Simon mår inte bättre, han ojar sig fortfarande över örat emellanåt. Ska ringa VC imorrn igen och kräva en annan läkare.

    Prickarna har bleknat liiite men syns fortfarande. Virusprickar kanske?
  6. 3
    Börjar jobba imorrn! Men bara en vecka, sen är jag hemma tre veckor (inskolning på dagis de två sista). Känns skönt att göra en liten paus i semestern faktiskt.

    Simon mår inte bättre, han ojar sig fortfarande över örat emellanåt. Ska ringa VC imorrn igen och kräva en annan läkare.

    Prickarna har bleknat liiite men syns fortfarande. Virusprickar kanske?

Liknande trådar

  1. Tillbaka från semestern
    By Dimitra in forum _0905 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-05-24, 11:16
  2. Tillbaka från semestern...
    By HelenFr in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-06-26, 18:52
  3. Tillbaka från semestern!
    By MilanE in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-08-12, 08:12
  4. Tillbaka från semestern!
    By Tuttan* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-23, 20:53
  5. Tillbaka från semestern...
    By MatildaK in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-08, 18:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar